גיוס והתרחבות: מוברסט הישראלית גייסה 1.6 מיליון דולר ופתחה משרדים בסן פרנסיסקו

גלעד בכר וליאור אלדן
גלעד בכר וליאור אלדן

סוכנות השיווק במובייל הישראלית 'מוברסט' (Moburst) של גלעד בכר וליאור אלדן, מודיעה על גיוס של 1.6 מיליון דולר ופתיחת משרדים חדשים בסן פרנסיסקו, ארה"ב. בראש הסניף החדש יעמוד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, ארז הלפרין. סבב הגיוסים האחרון מביא את מוברסט לסך גיוס של 2.4 מיליון דולר, שעיקרו מקרן אלבייטור ו-Centralway.

מוברסט הוקמה ברעננה לפני שנתיים וחצי בלבד, ותוך זמן קצר הספיקה להתברג כאחת הסוכנויות המוכרות בתחום. ברבעון האחרון זכתה לציון כסוכנות מובייל מובילה מטעם AppIndex ו-MobiAffiliates ולפני כחודש זכתה בפרס "חברת השיווק במובייל המובילה באירופה" בטקס The MBC Awards.

במהלך 2013, הרחיבה מוברסט את פעילותה לארצות הברית עם הקמת סניף שני בניו יורק. בשנה שעברה ביצע מנכ"ל ומייסד החברה, גלעד בכר, רילוקיישן לארה"ב במטרה להוביל את צמיחתה הגלובלית של החברה מהסניף בניו יורק ולהציע שירותים למותגים מובילים בארה"ב.

הגיוס הנוכחי של מוברסט, שעומד על כ-1.6 מיליון דולר, מצטרף לגיוס קודם של 550 אלף דולר מקרן ההשקעות Elevator, כאשר סך הגיוסים עומד על כ-2.4 מיליון דולר.

מוברסט
מוברסט

בין המשקיעים המובילים של מוברסט; בנק CentralWay וקבוצת משקיעים שמורכבת מלקוחות עבר של מוברסט, שהשקיעו יחדיו למעלה מ-80% מסכומי הגיוס כאות אמון בחברה ובפעילותה. בשנה האחרונה, הרחיבה מוברסט את פעילותה בשוק העולמי וצירפתה לשורותיה שורה של מותגי על, ביניהם; פייזר, איביי, גוגל והוטלס קומביינד.

בחזית הטכנולוגית, השקיעה מוברסט באופן נרחב בפיתוח טכנולוגיות ייחודיות. החברה פיתחה אלגוריתם ASO לסריקה מעמיקה של חנויות האפליקציות, המאפשר זיהוי ואינדוקס טוב יותר של אפליקציית הלקוח בחנויות של אפל וגוגל. על פי מה שנמסר, האלגוריתם של החברה מביא לצמיחה אורגנית משמעותית בכמות ההורדות של אפליקציות מובייל.

בנוסף, פיתחה כלי אופטימיזציה לרכישת מדיה חכמה שמאפשר ניתוח טכנולוגי ייחודי לשיפור התוצאות מהמדיה במובייל ללקוחות החברה. מוברסט מתכננת להשקיע תקציבים נוספים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות לאיסוף ואופטימיזציה של דאטה לאורך משפך ההמרה במובייל, עם מיקוד ב-ASO ורכש מדיה מדויק. המימון שהוזרם לאחרונה לחברה ישמש גם להתרחבות נוספת ברחבי העולם במטרה לחזק את הנוכחות הגלובלית.

"סוכנויות שיווק בשוק היום כושלות בניסיון לספק את צרכי לקוחותיהן בזירת המובייל, מה שיוצר את הסיטואציה המושלמת לצמיחה של מוברסט, שגדלה ב-520 אחוזים ב-2015," אומר בכר. "האקלים הנוכחי בתעשיה דורש אינטגרציה חכמה של טכנולוגיות והבנה עמוקה של חנויות האפליקציות במטרה למקסם החזר ההשקעה במובייל."

"בתעשיה דינאמית כמו שוק המובייל, היכולת הייחודית שלנו לשלב יצירתיות בשיווק עם חדשנות טכנולוגית היא המפתח לצמיחתנו הגלובלית כחברה," אמר ליאור אלדן, שותף מייסד במוברסט ומי שמנהל את מטה החברה בישראל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. כל אחד יכול לאמר שהוא מייצג לקוחות גדולים. תשאלו כל חברה בארץ שעובדת עם לקוחות הם יציגו לכם רשימה של ברנדים שהם עובדים איתם. צרות עין? מידע פנים! תשאלו את העובדים ואת העובדים לשעבר מה הם חושבים על החברה הזו או על התנהלות הבעלים שלה. למה בתקופה של שנתיים התחלפו שם יותר מפי שתיים מכח האדם שגוייס. אנשים שהקימו את החברה הזו מהתחלה לא נמצאים בה כיום כי שיחקו בהם כמו פיונים. יש שם כמה אנשי מקצוע טובים ואפילו טובים מאד אבל כחברה אין להם שום יתרון לעומת חברות אחרות בתחום וכל הטענה על מנוע כזה או אחר הוא עורבה פרח. האמת היא שהבעלים טוב בדבר אחד וזה למכור לוקשים למשקיעים שלו והבטחות שווא לעובדים שלו.

  2. צרות עין מונעת מאנשים לפרגן. חברה שמחזיקה כלקוחות את גוגל העולמית ואיביי כנראה לגמרי עושה משהו נכון.

  3. התמונה משקפת בצורה טובה את מה שקורה בחברה.
    הרבה אי סדר ומעט מאוד כוח אדם.
    אבל שאפו על הגיוס של הכספים.
    מי יתן ומר באואר יקודם למנכ"ל החברה וירים אותה לגובה.

  4. מי שמצליח להביא את גוגל העולמית כלקוח כנראה עושה עבודה מצויינת, בין אם הקנאים שבתגובות מעליי ומתחתיי אוהבים את זה או לא.
    הפידבקים שאני שמעתי עד היום היו ממש טובים, אבל לא ברור לי למה הם גייסו מעט כסף במקום לגייס סכום גדול יותר באופן משמעותי כדי לצמוח מהר יותר. כנראה יש פה עוד משהו נוסף מתחת לפני השטח כי חברה שהיא רווחית ומגייסת כסף מהלקוחות של החברה (שזה כנראה הסממן הכי טוב שיכול להיות לנותן שירות) יכולה להתפוצץ על השוק הרבה יותר מהר אלא אם הם עדיין בעיצומם של פיתוחים טכנולוגיים ממש כבדים.

  5. מסכנים המשקיעים. חברה שיש בה יותר דיבורים ומעט מאד מעשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים