עמי שם טוב מונה למנכ"ל רשת קפה ג'ו במקומו של שי לידור, יכנס לתפקיד ב-1.7

עמי שם טוב
עמי שם טוב

רשת בתי הקפה המובילה 'קפה ג'ו' (Cup O' Joe) הפרוסה בכ-250 סניפים ונקודות מכירה ברחבי הארץ, מודיעה על מינוי המנכ"ל החדש, עמי שם טוב, שמחליף את שי לידור, ששימש כמנכ"ל הרשת בשלוש השנים האחרונות, ומונה לאחרונה כמשנה למנכ"ל רשת ברגר קינג ישראל. שם טוב יכנס לתפקיד ב-1.7, במקביל לסיום תפקידו של לידור.

עמי שם טוב
עמי שם טוב

שם טוב (42, נשוי+2) בעל תואר B.A במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון ו-MBA עם התמחות בשיווק ופרסום מטעם הקריה האקדמית אונו, בעל ניסיון עשיר ומגוון בענף המזון בארץ ובחו״ל. בתפקידו האחרון שימש כמנכ״ל בקבוצת 'לחמא' והקים את 'לחם חם' – רשת חדשה לממכר לחמים ארטיזנליים ומאפים.

בין השנים 2011-13 שימש שם טוב כסמנכ"ל סניפים וחנויות של קפה ג'ו, תפקיד בו היה אחראי על ניהול רשת הזכיינים והניהול השוטף של הסניפים הקיימים וכן אחראי לתכנון ולפתיחת סניפים חדשים. לפני כן מילא תפקידי ניהול, תפעול ופיתוח עסקי שונים ברשת 'מקס ברנר'. בתפקידו האחרון במקס ברנר, שימש כמנהל שרשרת אספקה ותחום הקמעונאות בארה"ב והיה שותף בהצלחתה הבינלאומית של הרשת.

לדברי שם טוב: ״קפה ג׳ו מסכמת חציון ראשון מוצלח ב-2016 עם זכייה בפרסי ״סופרברנדס״ ו״מוצר השנה״ המעידים על אמון ונאמנות ציבור הלקוחות. שימור החוזקות והמובילות של קפה ג'ו בענף הינו הבסיס עליו נצטרך לפתח "מנועי צמיחה״ נוספים לקידום חווית הצריכה בבית הקפה, ״על הדרך״ ובבית״.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים