מסע יצירתי בניו יורק; גדעון עמיחי ישיק ספר חדש; "נו, נו, נו , נו, נו, נו, נו, יס"

המסע היצירתי - גדעון עמיחי
המסע היצירתי – גדעון עמיחי

הפרסומאי גדעון עמיחי, מייסד משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי' (כיום Y&R ישראל) ובעליו של בוטיק הפרסום "לא, לא, לא, לא, לא, כן", עתיד להשיק בקרוב את ספרו החדש "נו, נו, נו , נו, נו, נו, נו, יס" – מסע יצירתי בניו יורק.

גדעון עמיחי
גדעון עמיחי

מדובר בספר המשך לספר הביכורים המוערך של עמיחי "המסע היצירתי" שהושק באוגוסט 2011. כזכור, על שמו של הספר הראשון נקרא בוטיק הפרסום של עמיחי, שהוקם ב-2013 בניו יורק.

ספרו של עמיחי זכה לתשבוחות רבות בקרב קהל הקוראים בישראל ובקרב קהילת הפרסום הבינלאומית. עמיחי הוא אחד הפרסומאים הישראלים המוערכים בזירה הגלובלית, במיוחד לאור השגיו הרבים בתחרויות הפרסום השונות.

בינואר 2014 יצאה לאור מהדורה באנגלית של ספרו, שנמכר בין היתן בחנות המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק. הספר אף נמכר בגירסאות דיגיטליות, בחנות אמזון ובחנות האפליקציות של אפל.

באפריל 2015, חזר עמיחי לישראל לאחר מספר שנות גלות בארצות הברית ולאחר הקמת השלוחה בניו יורק. עם חזרתו ארצה ופתיחת השלוחה התל אביבית, קיבל לידיו את תקציב הפרסום של מותג הרכב פולקסווגן ישראל של צ'מפיון מוטורס ובמאי 2015 השיק קמפיין ראשון עבורה, שזכה לגל של גאגים מצד הברנז'ה.

מאז חזרתו ארצה, הספיק עמיחי להשיק כמה וכמה פרסומות עבור פולקסווגן, השיק את השפה החדשה של הדיוטי פרי שממנה נפרד באחרונה, וקמפיינים עבור רשת המלצות התוכן 'אאוטבריין'.

המסע היצירתי - גדעון עמיחי
המסע היצירתי – גדעון עמיחי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים