פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס עם תקציבים חדשים, ביניהם דורסל וארגון הבוגרים של אוני' תל אביב

דפנה טריואקס ומירב פרסי צדוק
דפנה טריואקס ומירב פרסי צדוק

משרד היח"צ, הדוברות והייעוץ התקשורתי 'פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס', פרי המיזוג של משרד היח"צ Triwaks של דפנה טריואקס עם יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק, קוצר את פירות המיזוג וממשיך להתפתח. במשרד מודיעים על קבלת מספר תיקי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי ויח"צ, וזאת לאחר חידוש חוזה ההתקשרות עם 'הטלוויזיה החינוכית' שהתפרסם באחרונה לאחר תום המכרז.

בין התקציבים החדשים שמתווספים לשורת לקוחות המשרד; תקציב יחסי הציבור של ארגון הבוגרים ואגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב העומדת בסימן 60 שנה להיווסדה. כמו כן קיבל המשרד את תקציבי יחסי הציבור של ענקית הסוללות דורסל. במסגרת פעילות דוברות וניהול משברים, מנהל המשרד בימים אלה את מאבק עובדי מכון וולקני נגד העתקת המכון צפונה ואת משבר הסגל הזוטר של האוניברסיטה העברית.

דפנה טריואקס ומירב פרסי צדוק
דפנה טריואקס ומירב פרסי צדוק

מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס, אמרו: "המיזוג בין שני המשרדים מציין שנתיים, והוא משקף מכפיל כח אמיתי של משרד חזק ועוצמתי עם שנים רבות של ניסיון מצטבר בקרב מותגים וארגונים בעלי השפעה. אין ספק כי לקוחותינו החדשים מבינים את הערכים המוספים הללו. תחום יחסי הציבור עובר תהליך "זמישות" – בעידן המידע המהיר והנגיש נדרשים יועצי התקשורת לזמינות 24/7. חובת ההוכחה עדיין חלה על יחסי הציבור המסורתיים שאינם מתכוונים להעלם מהשטח גם עוד זמן רב, אך משאבים משמעותיים מופנים כעת אל הזירה הדיגיטלית, תקשורת פנים ארגונית, וניהול אתגר תקשורתיים בתחום יחסי העבודה בחברות וארגונים".

"השילוב בין כל הכלים והפלטפורמות והגמשתם, הוא זה שישיא ללקוח את התשואה המירבית בדרכו לביסוס ומעמדו. המשרד שלנו נשען על ידע ומקרי בוחן "זמישים" של רשת יחסי הציבור היל אנד נולטון עימה יש לנו הסכם שילוב, המאפשר לנו להיות מעודכנים בכל זמן נתון על מגמות וחדשנות בעולם שלנו", כך נמסר מטריואקס ופרסי צדוק.

בין לקוחות פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס נמנים כמה מהמפרסמים הגדולים במשק הישראלי, ביניהם: ויזה, פורד מוטור קומפני, יונייטד איירליינס, בנק ירושלים, המכללה האקדמית לישראל ונוספים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים