כ-10 אלף גולשים צפו ביום פתוח שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הקריה האקדמית אונו‎

הקריה האקדמית אונו
הקריה האקדמית אונו

לראשונה בישראל, הקריה האקדמית אונו מאמצת את טכנולוגיית ה-Live של פייסבוק ומעבירה יום פתוח בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלה. במסגרת יום השידורים המיוחד שהתקיים אמש בעמוד הפייסבוק של הקריה, למעלה מ-10 אלף גולשים צפו בסרטונים השונים.

יום פתוח Live - אונו
יום פתוח Live – אונו

השידורים כללו הרצאות קצרות בשידור חי של מיטב המרצים של הקריה האקדמית אונו, ביניהם; פרופ' ירון זליכה, ד"ר ריבי כהן, פרופ' יובל אלבשן, ד"ר מיכל שפירא והפרסומאים עופר עובד, בעברו מנכ"ל מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון ישראל ואלון הוכדורף, מי ששימש בעבר כמנכ"ל זניט מדיה ישראל וכיום משמש כמנכ"ל ושותף במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב.

השידור הופק באמצעות צוות השיווק הדיגיטלי של הקריה הכולל את חברת Z Digital House בבעלות זיו שיינפלד, גיא אגא, המנהל את המדיה החברתית של הקריה האקדמית ויזם הפרויקט, והיועץ השיווקי של הקריה, אתגר שפיבק.

ישי כץ שינפלד, סמנכ"ל השיווק של הקריה האקדמית אונו התייחס למהלך: "אנו חיים בעולם דיגיטלי המאפשר צריכה של מידע ותוכן בצורה מאוד נגישה ונוחה ולכן עצם קיומו של יום פתוח לנוחיותו של קהל הסטודנטים זהו במהלך טבעי. מדובר במפגש ווירטואלי שיאפשר לקהל המשתתפים להיחשף למיטב המרצים והמוחות בישראל, לקבל מהם מידע חיוני לצורך כניסתם לעולם האקדמי, לנהל איתם שיח א- פורמלי, ולקבל כלים והדרכה להצלחה בשלב הבא שלהם".

צפו גם: טוויסטד מסכמים את מהלך 'בילינסון LIVE'

אונו Live
אונו Live

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים