ניין, ניין, ניין, יָא: גדעון עמיחי הוזמן לנאום בפני בוגרי אקדמיית 'ברלין קריאייטיב לידרשיפ'

גדעון עמיחי, צילום: מנחם רייס
גדעון עמיחי, צילום: מנחם רייס

הפרסומאי גדעון עמיחי, מייסד ומנהל הקריאייטיב הראשי של בוטיק הפרסום No, No, No, No, No, Yes הוזמן ע"י מר מייקל קונרד, נשיא האקדמיה 'Berlin School of Creative Leadership', לשאת את נאום הסיום המסורתי בפני בוגרי תואר שני. עבור עמיחי, מהווה האירוע סגירת מעגל, שכן בשנת 2008 סיים בהצטיינות את מחזור הלימודים הראשון של בית הספר.

עמיחי יישא דברים ביום ראשון הקרוב (31 ביולי) בפני בוגרי המחזור ה-10, המסיימים את לימודיהם במסלול ייחודי המשלב בין לימודי EMBA מנהל עסקים וניהול חברות קריאייטיב. למסלול זה מתקבלים אנשי פרסום ותקשורת בכירים מכל העולם. כמו כן, מפעיל בית הספר סדנה מיוחדת בת שבועיים המועברת בפסטיבל קאן, בה מנתחים את המהלכים והמגמות בתעשיית הפרסום העולמית. בכך, מצטרף עמיחי לשורה של בכירים שזכו למעמד דומה, ביניהם בכירים בקבוצת DDB, מנכ"ל MTV, מנהל הקריאייטיב העולמי של אוגילבי ונוספים.

גדעון עמיחי מר מייקל קונרד, נשיא האקדמיה
גדעון עמיחי מר מייקל קונרד, נשיא האקדמיה

'ברלין קריאייטיב לידרשיפ' הוקם בשנת 2006 במטרה להעלות את רמת הניהול הקריאייטיבי בתעשייה. בתוך עשור, הרעיון המהפכני שלהם הפך לבית ספר מצטיין למנהל עסקים, עם התמחות בניהול חברות קריאייטיב (פרסום, יחסי ציבור, טלוויזיה, הפקה), שמעניק לבוגריו יכולות מנהיגות אמיתיות. בית הספר שם לו למטרה לגשר על הפער שבין עקרונות ותיאוריות בעולם העסקים והפרסום לבין יישומן בפועל, בהתחשב בקצב השינויים המהיר הנהוג בתחום קריאייטיבי זה.

גדעון עמיחי גם מתייחס לבית הספר בספרו חדש: "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס. מסע יצירתי בניו יורק" – שייצא בספטבמר הקרוב ומתעד את החיים על הקו ניו-יורק ת"א. זהו המשכו של ספרו הראשון של עמיחי "לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן. מסע יצירתי", שיצא בשנת 2011.

"ב-2006, כשהייתי בן 43, החלטתי ללכת ללימודי MBA בברלין – תואר חדש, שנה ראשונה וניסיונית של משהו מיוחד ומסקרן שנקרא Creative Leadership. כן, דווקא אז, כשהייתי בשיאה של תקופת היודע-כול שלי, חיפשתי את התרופה למחלת הידעת. הרגשתי שאני חייב לשבור את הכלים ובחרתי ללכת ללמוד במסגרת שונה מהמוכר ומהמקובל. הסביבה, אגב, הייתה זו ששאלה אז, באופן נדיר, "למה?" …הרי אתה כבר יודע, ויש לך עבודה, וכסף, ואתה מוערך, ולמה אתה צריך את זה? ולמה עכשיו?…בכיתה בברלין התקבצו חולי "ידעת" מכל הזנים האפשריים. כולם כבר הובילו משרדי פרסום, חברות יחסי ציבור, ערוצי טלוויזיה, או אוניברסיטאות…ובכל זאת הרגישו רעבים. חשו, כמוני, צורך עז בשינוי….זו הייתה שנה וחצי של סקרנות במינון יתר, של הנחות חיים חדשות, ללא הנחות ומבצעים" מתוך ספרו החדש של עמיחי.

המסע היצירתי - גדעון עמיחי
המסע היצירתי – גדעון עמיחי

בתמונה: גדעון עמיחי, צילום: מנחם רייס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים