הכירו את הדס סלונים – סמנכ"לית השיווק של אפוק טיימס ישראל

הדס סלונים
הדס סלונים

אתם מוזמנים להכיר את הדס סלונים, סמנכ"לית השיווק של 'אפוק טיימס ישראל' (Epoch Times), והאורחת השבועית במדור ההיכרות של המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה ע"י אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן.

קבוצת התקשורת הבינלאומית אפוק מדיה גרופ (Epoch Media Group) הוקמה בשנת 2000 על ידי קבוצה של יזמים סינים-אמריקאים ובתחילה הפיצה עיתון בשפה הסינית ברחבי ארצות הברית. בשנת 2003 יצא לראשונה העיתון גם בשפה האנגלית ומאז פועלת הקבוצה בכ-35 מדינות וב-20 שפות שונות. החל מדצמבר 2005 מושק המגזין גם בישראל.

אני במשפט:
אמא ל-4 ילדים (ליה 10, אריאל 8, איתמר 5, רומי 2.5), כל בוקר עושה שעה מדיטציה ולפחות 3 פעמים בשבוע עושה ספורט. צמחונית מגיל 17 ומאמינה שאפשר ליצור עולם טוב יותר.

איך הגעתי לעולם השיווק?
לעולם השיווק הגעתי די במקרה, זכיתי להיות בין המקימים של האפוק טיימס בישראל. התחלתי בתפקיד מכירות ועם השנים בעצם בניתי מחלקות שונות בארגון ובהתאמה גם השתנה התפקיד שלי. כל פעם לאחר שבניתי משהו העברתי אותו הלאה והמשכתי ליצירה הבאה. אני אוהבת את עולם השיווק והפיתוח העסקי כי הוא עבודה עם אנשים ומשלב יכולת להשפיע על הערכים והזהות של החברה והלקוחות שלה.

גיליון אוגוסט של אפוק טיימס ישראל
גיליון אוגוסט של אפוק טיימס ישראל

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
לפני כשנה וחצי החלטנו להקים קהילה לאפוק טיימס. זיהינו שיש הרבה אנשים שאוהבים מאד את העשייה שלנו, מגיעים לכל האירועים שלנו וקוראים קבוע את המגזין. הרעיון להקים את הקהילה דווקא הגיע מאנשים אחרים בארגון אבל התכנים, המתווה והשיווק היו באחריותי ובביצועי.

קהילת אפוק טיימס
קהילת אפוק טיימס

מה שהוביל אותי בשיווק, ובכלל בבניית הקהילה, הוא לשמור על אוטנטיות ועל ערוץ שמנהל שיחה עם הקהל. ובעצם דרך דיאלוג מתמיד עם הרצונות והצרכים שהגיעו מהקהילה עצמה בנינו את המסרים השיווקיים וגם את המוצרים עצמם. הדבר הזה הוכיח את עצמו באופן שלא ציפינו לו. הקהילה גדלה הרבה מעבר למה שחלמנו וגם במהירות הרבה יותר גדולה. והיום אנחנו יכולים להסתפק בשיווק שהוא מאד עדין יחסית ועדיין לשמור על אחוזי גדילה טובים מאד.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שיווק טוב בעיני הוא מישהו שיודע להקשיב. גם לצרכים וליכולות של החברה וגם לקהל היעד שאליו הוא מכוון. מנהל שיווק טוב גם צריך להיות יצירתי בלי פחד לקחת סיכונים, אבל גם צנוע כי זה עולם שמשתנה כל הזמן וצריך את הצניעות כדי לא להפסיק ללמוד.

הדס סלונים
הדס סלונים

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אני אוהבת מאד את העשייה של נייקי. נתחיל בזה שהמוצר באמת מעולה וכך ההבטחה בעצם ממומשת שזה הכי חשוב. מבחינת שיווק הם עושים דברים מדהימים כדוגמת החיבורים שלהם לענקית טכנולוגיה כמו אפל למוצר הוליסטי ושלם יותר, המהלכים שעושים שמעודדים אנשים לצאת ולעשות ספורט ובכך להעצים ולמנף את המותג עוד יותר, שת"פים ושיווק באמצעות תוכן במיטבו. גם בארץ נייקי עושים הרבה מאד מהלכים של עידוד עשיית ספורט ומשכילים לעשות פעילויות שמותאמות לנשים.

חברה נוספת שאני אוהבת כמעט כל מה שהם עושים זה נספרסו. שוב, מוצר איכותי, העובדה שהם מיתגו את החנויות שלהם כבוטיק יוקרתי ושירות פנומנלי למוצר בתחום בו אף אחד לא עשה זאת קודם – פריצת דרך אמיתית, וכן התקשורת השיווקית שלהם וכל חווית הקניה. שיווק מדויק ומרשים וכל מילה מיותרת.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
שיווק דיגיטלי זה שיווק שמחייב להיות אמיתי ועם יד על הדופק. הכל ניתן למדידה והכל חשוף לכולם. בנוסף שיווק בדיגטל מאפשר גם לעסקים קטנים-בינוניים להיות על המגרש ולשחק עם הגדולים. בתקציבים קטנים בהרבה אפשר להגיע לחשיפה הרבה יותר משמעותית מפעם. בשביל חברה כמו שלנו שיווק בדיגיטל זה מה שמאפשר לנו לצמוח בצורה כזו מהירה, ובמיוחד לנו כחברה שהמוצר העיקרי שלה הוא תוכן. זה גם מאפשר לנו לתפור עבור השותפים שלנו פתרונות שיווקיים יצירתיים ומגוונים דרך הערוצים שלנו בצורה פשוטה, יעילה ומדידה.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
תהיו אוטודידקטים, כי הכל משתנה כל הזמן וצריך ללמוד את הכל מחדש בכל רגע נתון.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מבקש שיחזרו אליי.
    נא לא לחייב את כ. האשראי שלי יותר.
    אם אתם צריכים תרומות תבקשו. אבל אל תחייבו אותי!!!!
    אתם רק עם הבטחות כבירות.
    0528233330

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים