טוויטר עם רכש חדש: דוד אברהם מצטרף לחטיבת המדיה של המפרסמים הישראלים

דוד אברהם, צילום: נגה אברהם
דוד אברהם, צילום: נגה אברהם

דוד אברהם, מי ששימש בעברו ככתב התקשורת של וואלה! ברנז'ה, מצטרף לחטיבת המדיה של טוויטר (twitter). אברהם הוא הישראלי הראשון בחטיבה העולמית של טוויטר שמתכננת להרחיב את פעילות המדיה שלה בישראל. בטוויטר כבר עובדים מספר ישראלים, ביניהם חיים וטורי ויניב דסה, שפועלים ממטה החברה באירלנד.

נמרוד צוק מעיתון 'כלכליסט' מדווח הבוקר על הרכש החדש של רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר, שמצרפת לחטיבת המדיה העולמית שלה את דוד אברהם, שיפעל ממטה החברה בברלין. על פי כלכליסט, מטרת הגיוס היא הגדלת מספר המשתמשים של טוויטר בישראל, שמונה כיום כמיליון משתמשים רשומים.

בכוונת טוויטר להשקיע משאבים ומאמצים בקידום תכני הוידאו, שבראשם אפליקציית פריסקופ (Periscope) שנרכשה על ידה לפני כשנה ומאפשרת שידורי לייב סטרימינג בתוך טוויטר, כמענה לשירותי הלייב המוצעים על ידי פייסבוק ויו טיוב.

על פי הערכות של גורמים בתעשיית הפרסום והמדיה הישראלית, עולה כי יתכן ובכוונת טוויטר גם לחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות מדיה ישראליות במטרה להפיץ ולהגדיל את השימוש בשידורים חיים ותכני וידאו. אברהם החל את דרכו בענף ככתב המדיה והתקשורת של וואלה! ונענע 10, קודם לכן עבד בערוץ 10. בפברואר 2015, הודיע על סיום תפקידו בוואלה! ברנז'ה, לטובת לימודים בברלין.

בתמונה: דוד אברהם, צילום: נגה אברהם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים