אורי אבן חוזר הביתה, יערוך ביחד עם אדם שפיר את תוכנית 'הצינור' ויוביל את פרויקט 'החזית' של גיא לרר

אורי אבן, אדם שפיר
אורי אבן, אדם שפיר

אחרי 7 חודשים כרכז המערכת של תוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת', אורי אבן חוזר הביתה לתוכנית 'הצינור' בערוץ 10 עם גיא לרר, לאחר שהחל שם את דרכו כתחקירן ב-2010. אבן מצטרף לכתב התוכנית אדם שפיר ויחדיו יערכו את 'הצינור'.

אורי אבן
אורי אבן

אדם שפיר החל את דרכו בתוכנית 'צינור לילה' כתחקירן ב-2012, עם השנים התקדם בתפקיד והיה גם פקטור מרכזי במיצובו של עמוד הפייסבוק של הצינור כעמוד הגדול והפופולארי ברשת החברתית בישראל. כזכור, לאחרונה ציין עמוד הצינור מיליון לייקים ראשונים לעמוד תוכן ישראלי.

אורי אבן, מי ששימש ככתב חדשות ערוץ 10 וסגן עורך של תוכנית 'הצינור' אליה הצטרף כתחקירן ב-2010, חוזר לתוכנית לאחר סים העונה של 'ארץ נהדרת' אליה כזכור הצטרף בינואר השנה כרכז מערכת.

שפיר ואבן כאמור יערכו יחדיו את התוכנית, כאשר שפיר יהיה אחראי על התוכנית היומית ועל מערך הניו מדיה של 'הצינור' שבראשו עמוד הפייסבוק. אבן יהיה אחראי על קטגוריית התחקירים של 'הצינור' וכן על פרויקט 'החזית', הפרויקט החברתי של 'הצינור' שהשיק בשנתיים האחרונות מספר קמפיינים שמלווים בתחקירים שונים, בהם; פרשת איקיוטק, שבוע הוט, שוק החזית וקמפיין שקרא לדור רפאלי לסגור את אפליקציית בליינדספוט.

גיא לרר מסר לוואלה! ברנז'ה (נועה פרייס): "אורי ואדם גדלו בתכנית וחתומים באופן אישי על רוב הישגיה. אין דבר מרגש יותר משחקני בית שגדלו במחלקת הנוער ומקבלים את המושכות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים