בית הקונספטים 'אלנבי' נפרד מזרוע המשפיענים 'לידרס' – מסתמן כי יריב אברהם נכנס שותף

לידרס
לידרס

סוכנות 'לידרס' (Leaders) שהוקמה על ידי ערן ניזרי ב-2009 ופעלה מאז תחת המעטפת של בית הקונספטים 'אלנבי' שבבעלות שרוליק איינהורן וגיא אסיף, יוצאת לדרך עצמאית, כך עולה על פי מידע שהגיע לידי המזבלה. עוד עולה כי בין השותפים החדשים ב'לידרס', ככל הנראה גם הפרסומאי יריב אברהם, מבעלי משרד הפרסום אברהם, עימו היו לידרס במו"מ בחודשים האחרונים.

ערן ניזרי
ערן ניזרי

לידרס הוקמה ב-2009 על ידי ערן ניזרי, תוך התמקדות בעולם משפיעני הרשת, בתחילה בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, כאשר בשנה האחרונה החלה לידרס להתמקד בעולמות המשפיענים באפליקציית 'אינסטגרם', תוך שילוב של מתודלוגיית עבודה וכלים טכנולוגיים ייחודיים, המאפשרים לנהל ביעילות קמפיינים ברשתות החברתיות.

בינואר השנה, השיקה לידרס מערכת ניטור חדשה פרי פיתוחה בשם 'Leaders Analyzer'. המערכת סורקת ומנטרת את חשבונות האינסטגרם של מרבית מבעלי החשבונות הישראלים ומנתחת מי הם המשתמשים האהובים והנעקבים ביותר, בדגש על כאלו שטרם התגלו על ידי התקשורת והפכו ל"ידוענים" באופן רשמי.

לטענת 'לידרס' החברה מפעילה מאגר של כ-1500 משפיעני רשת וסלבריטאים, שמייצרים מדי חודש כ-1.4 מיליון חשיפות אורגניות. מאז כניסתה לשוק המשפיענים באינסטגרם, הניבה לידרס באמצעות מובילי רשת שונים כ-37 מיליון חשיפות אורגניות ברשתות החברתיות השונות. כך על פי הנתונים שמוצגים באתר.

מ'אלנבי', 'לידרס' ופרסום 'אברהם' נמסר כי הדברים אינם נכונים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים