מוברסט מתרחבת לפעילות גם באמריקה הלטינית, משיקה שת"פ אסטרטגי עם Harrenmedia

MOBurst
MOBurst

סוכנות השיווק במובייל הישראלית 'מוברסט' (Moburst) שבבעלות גלעד בכר וליאור אלדן, מתרחבת לאמריקה הלטינית ומאחדת כוחות עם חברת Harrenmedia (הרנמדיה) ממובילות שוק הפרסום הדיגיטלי באמריקה הלטינית. בזכות שיתוף הפעולה עם הרנמדיה, שירותי השיווק במובייל של מוברסט ישווקו לכלל לקוחות החברה בארגנטינה, ברזיל, מקסיקו ובמדינות לטיניות נוספות. התרחבותה של מוברסט לשווקים בינלאומיים מגיעה על רקע גיוס מוצלח של כ-1.6 מיליון דולר ופתיחת משרדים גם בסן פרנסיסקו.

Harrenmedia תמכור ללקוחותיה המקומיים את שירותי קידום האפליקציות של מוברסט, ובהם בניית אסטרטגיית שיווק במובייל, אופטימיזציית מוצרים, קריאייטיב, שירות ה-ASO לאופטימיזציה של סריקת חנויות האפליקציות וקניית מדיה. צוות Harrenmedia באמריקה הלטינית ינגיש את שירותי קידום האפליקציות של מוברסט למותגים ולחברות סטאראפ מקומיות המעוניינות להעצים את נוכחותם בפלטפורמה הסלולארית.

גלעד בכר וליאור אלדן
גלעד בכר וליאור אלדן

"קצב צמיחת שוק המובייל באמריקה הלטינית הוא בין המהירים בעולם", אמר גלעד בכר, מנכ"ל ומייסד מוברסט. "אנחנו מתכוונים לעזור לסטארטאפים מבטיחים וברנדים באזור לנצל את יכולות הגדילה הפוטנציאלית בסלולאר, כאשר נעניק להם את אותם שירותים מקצועיים שאנו מעניקים לגוגל, פייזר, Gett ועוד. אני מאמין שעם Harrenmedia לצידנו, נוכל להגיע ליותר חברות באזור ולדחוף אותן להצלחה גלובלית במובייל".

"במהלך השנה האחרונה קצב הגדילה של מוברסט עלה על כל הציפיות שלנו", הוסיף השותף המייסד, ליאור אלדן. "השלמנו סיבוב גיוס שלישי, פתחנו סניף חדש בסן פרנסיסקו ועכשיו חתמנו על החוזה עם Harrenmedia. זה מדהים. שנת 2016 מסתמנת כשנת ההתרחבות הגלובלית שלנו ואנחנו מסמנים כבר את היעד הבא לפתיחת סניף חדש – לונדון".

פבלו פוטנטה, מנכ"ל משותף ב-Harrenmedia, הוסיף: "התרשמתי מאוד מהגישה החדשנית של מוברסט לשיווק במובייל, ואני מאמין שברנדים ועסקים באמריקה הלטינית יקבלו ערך רב מהשילוב בין שירותי המדיה המקצועיים של Harrenmedia והניסיון של מוברסט בעולם המובייל". בנוסף לתפקידו בראש Harrenmedia, פוטנטה הינו משקיע בחברות כמו AliBaba, Spotify, Happn ואחרות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים