ארטימדיה ורשת האופנה רנואר יקרינו תצוגת אופנה בשידור חי באתרים נבחרים

ארטימדיה, רנואר
ארטימדיה, רנואר

בית האופנה 'רנואר' (Renuar) חובר לחברת 'ארטימדיה' (Artimedia) המתמחה בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בוידאו, במהלכו תועבר מחר (שני) בשידור חי תצוגת האופנה של החברה לסתיו-חורף 2016/17 בקבוצת אתרי תוכן נבחרים וזאת באמצעות רשת הפרסום הפרוגרמטית של ארטימדיה.

עופר מילר – מייסד ומנכ"ל
עופר מילר – מייסד ומנכ"ל

תצוגת האופנה שתתקיים מחר (12.9) החל מהשעה 10:00, בגני התערוכה בתל אביב ותשודר במלואה באתר "וואלה". במקביל רשת "ארטימדיה", המרכזת את אתרי תוכן הגדולים בישראל, ביניהם ynet, מאקו, וואלה, אתרי הספורט והכלכלה ועוד, תשדר פרסומות פרירול בוידאו ברחבי הרשת הכוללות שידור חי ישירות מהתצוגה, מהן הצופים יוכלו לעבור לצפייה בתצוגה המלאה ולהצטרף לחוויה הייחודית.

גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו, כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הוידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".

מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי".

סרטון הפרומו של הקולקציה

תצוגת האופנה של רנואר
תצוגת האופנה של רנואר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים