על הפוטושופ המוגזם של עדי סופר תאני; מנכ"לית חברת פייסבוק ישראל או דוגמנית קסטרו?

עדי סופר תאני, לפני ואחרי
עדי סופר תאני, לפני ואחרי

עדי סופר תאני, מנכ"לית פעילות חברת פייסבוק ישראל, נבחרה השבוע לאחת מ-50 הנשים המשפיעות לשנת 2016 עפ"י מגזין Lady גלובס "50 המשפיעות של ליידי גלובס" (PDF). עבור סופר תאני זוהי בחירה שנייה כאחת הנשים החזקות והמשפיעות בישראל, לאחר שב-2015 נבחרה על ידי מגזין פורבס ישראל, לאישה המשפיעה במשק הישראלי לצידה של מירי רגב.

סופר תאני (מקום 27 בדירוג ליידי גלובס), נכנסה לתפקיד הנחשק במרץ 2014 לאחר שמילאה מספר תפקידי מפתח, בהם מנכ"לית קבוצת קידום, מנהלת יחידת B2C של חברת ההימורים 888 ויו"ר חברת הסטארט אפ ג'ינ'גר תוכנות.

המנכ"לית (44) שעומדת בראש השלוחה הישראלית של פייסבוק, אחראית על פעילותה בישראל שכוללת מכירת פרסום בארץ ובחו”ל, כאשר מרבית האיזכורים סביבה בתקשורת לאו דווקא קשורים לתפקידה אלא בעיקר לפועלה בכל הנוגע לקידום מעמד האישה בישראל והשתתפותה בכנסים ואירועים בתחום.

בנובמבר 2015, אף השיקה בישראל במסגרת פעילות פייסבוק, את תוכנית "Women@ Israel", תוכנית מיוחדת לקידום מעמד האישה, מנהיגות נשים ומעמד האישה בעסקים בפרט שנועד לקדמן לשולחנות קבלת ההחלטות במגזר העסקי.

בתמונה: עדי סופר תאני צילום: רמי זרנגר

עדי סופר תאני, מתוך גלובס
עדי סופר תאני, מתוך גלובס

סופר תאני יודעת שמושגים כמו "מעמד האישה", "מנהיגות נשים" ונוספים הם ה-באזזוורד של התקופה, השתתפותה באירועים מסוג זה וקידומם כחלק מהאסטרטגיה של פייסבוק ישראל, יפתחו בפני הרשת החברתית ובפניה בפרט, את הדלתות והארנקים בחלונות הגבוהים של הקונצרנים והבנקים שבראש מספר לא מבוטל מהם, עומדות נשים.

התמונה של סופר תאני שהוצבה בכתבה של גלובס מרוטשת יתר על המידה. "יחסית לתחום שלה נראה שמדובר בתמונה מוגזמת, ברמה של קטלוג אופנה אפילו שמשילה 15 שנה מגילה האמיתי" כך מספר למזבלה גורם בכיר במשרד יח"צ בתחום הלייפסטייל והאופנה.

אז מדוע דווקא סופר תאני, אחת הנשים הדומיננטיות והחזקות במשק הישראלי, זו שפוקדת כל אירוע וכנס לקידום מעמד האישה וחרטה זאת כאג'נדה על דגלה של פייסבוק, לא מתרעמת לנוכח אותו "פוטושופ מוגזם"? בפייסבוק ישראל סירבו לענות לשאלה הזאת.

עדי סופר תאני "מובהר" / צילום: רמי זרנגר

עדי סופר תאני מובהר / צילום: רמי זרנגר
עדי סופר תאני מובהר / צילום: רמי זרנגר

תמונות: גלובס, ליידי גלובס, רמי זרנגר, דור אופן, רמי זרנגר, עמוד הפייסבוק של גילה גמליאל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. המאבק מול פייסבוק והגברת הנ"ל מוכר ולכן הייתי מצפה שכתבת ביקורת תביא "בשר" חדש בהתנצחות איתה.
    ולא כך היא:

    1. כל אישה, גם חזקה ומשפיעה, תשמח לראות תמונה מחמיאה שלה…
    2. ייתכן שהשיפוץ הוא פרי עבודה גלובסית ולא תמונת יחצ שלה ולכן יש לה פטור מאחריות פוטו-שופית.
    3. גם אם התמונה שלה והגזימה בשיפוצה אין פה ביג ניוז..
    4. תכלס היא אישה יפה בשתי התמונות ולא נפלתי מהעיבודים.
    5. נכון הורידו לה 15-20 שנה. לא ביג דיל. מותר להשתעשע.
    6. ייתכן שלא אהבה את התוצאה ואי תגובה לא רומזת שזה על דעתה /יוזמתה

    בקיצור אין פה משהו מרתק במיוחד

  2. אתם בכלל מתייחסים לאנשים שפונים אליכם או שרק האקר מעניין אתכם גם אותי הוא מעניין הלוואי והייתי יודעת מי זה בסה"כ הוא קונדום מחורר ( חסר שימוש)

  3. אתם דורשים ממני נייד 3 יש לי רק 2 אני לא אקנה 1 נוסף כדי להכנס לפייסבוק הניידים שלי ואתם מכירים את המסםרים די תעזרו לי אין לי כוח מרגישה אבודה

  4. תנו לי למות מוות בשקט אני חולה סופנית אני בודדה פייסבוק זה מה שמחזיק אותי יום ביומו

  5. שמי אסתי גרוס אני כבר בוכה מההרס שלכם כלפי כבר כתבתי 3 פעמים אין לי כוח אני בת 57 יש לי 2 ניידים ואתם מבקשים נייד אחר אין לי ואין בכוונתי לקנות אני חולה במחלה סופנית ופייסבוק זה החיים שכרגע יש לי בלעדיו אני אבודה כי רע לי משעמם לי כל מה שאני יודעת זה לפתוח את הפייסבוק לצלם אותי ואת פלומה הכלבה סלפי ולשלוח לפייסבוק האקר שאתם מחפשים זה לבטח לא אני אני בכלל לא מבינה במחשב הוא אקר כזה טוב שהוא הצליח לעורר את פייסבוק ולהפיל אנשים תמימים כמוני בבקשה די אין לי עוד נייד הדו"אל שלי היה [email protected] דמעות בעיניי כרגע כי קשה לי תנו לי למות בכבוד ולא שפייסבוק תהרוג אותי אנא תתיחסו בבקשה

  6. מנכלית פייסבוק יקרה שמי אסתי גרוס יש לי שני ניידים ואתם טוענים שהם לא שלי אני לבטח לא הלך לקנות ניי3 בכדי שאוכל להכנס לפייסבוק האקר עשה לכם בית ספר עממי ואתם נופלים על אנשים תמימים שבכלל לא מבינים בפייסבוק כל מה שאני יודעת זה לפתוח לצלם סלפי ולשלוח לפייס אז אנא מכם איני יודעת כבר מה לעשות מספר הפון של הוא 0525690953 והשני052298669 הדוא"ל שלי היה [email protected] tbh jukv vnjkv xupbh, thi kh n אין לי משפחה אתם המשפחה שלי כל החברים פה חברים שלי כל מה שאני יודעת זה להבנס לפייסבוק לשלוח תמונות סלפי כי אין אפילו מי שיצלם אותי ויש לי את פלומה הכלבה אז אנא מנכלית יקרה תעזרי לי לסיים את חיי בכבוד

  7. פוטושופ הישר למוזיאון השעווה. גלובס הפך לצהובון זבלי. גם בידיעות אחרונות הפוטושופ נשרף מרוב שימוש.
    ולא, זה לא מיזוגני!

  8. איזה פוסט גועלי ומיזוגוני. מה זה עניינכם מה היתה התגובה של עדי סופר תאני? אולי היא כן הגיבה? אולי לא? בדקתם?

    מעבר להכל, איך זה קשור למשהו? למה היא חייבת לכם תגובה? והשאלה החשובה, האם הייתם מפרסמים כתבה כזאת על גברים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים