פייסבוק לא אהבה, אבל מה מנהלי השיווק חושבים על סרטון הפרסומת של Maelys?

הסרטון של Maelys
הסרטון של Maelys

בוטיק הקריאייטיב וההפקות 'פירמה' (Firma) של רוני אברמובסקי, השיק באחרונה פרסומת רשת בכיכובן של הדוגמניות רוסלנה רודינה, שירז טל, בר פאלי ודורון מטלון, כחלק מקמפיין השקה למסיכת הפנים של חברת 'מאליס' (Maelys) שמשווקת בישראל ע"י דניאל דה קסטרו.

סרטון הפרסומת של מאליס, כנראה פיספס את הפוטנציאל הויראלי שלו והצליח להניב בסה"כ כ-40 אלף צפיות בפייסבוק וכ-15 אלף צפיות נוספות ביו טיוב, כאשר עיקר השיח סביבו התנהל דווקא בקרב הברנז'ה ובמדורי הרכילות והבידור.

בסרטון נראות הדוגמניות מתחרות ביניהן על תפקיד הפרזנטורית של המותג כאשר אלה לא בוחלות בחילופי מילים, גידופים וסטירות הדדיות, שכנראה באופן מטאפורי אכן מייצגות את היריבות בין דוגמניות ובכלל בין המתחרים על תפקידי הפרזנטורים של המותגים.

כפי שפורסם במזבלה, בפייסבוק קצת פחות התחברו למסרים האלימים של הפרסומת ועל פי טענות משרד הפרסום, פייסבוק הסירה ללא סיבה או הודעה את הסרטון מעמוד הפייסבוק של 'פירמה'. הרשת החברתית אומנם לא הסירה את הסרטון מהעמוד הרשמי של מאליס, אולם בימים האחרונים מאז השקתו, הסרטון לא הניב בעמוד מאליס מספר צפיות גבוה, כך שנראה שפייסבוק גם קטעה את הקידום הממומן שלו.

סרטון מאליס גם עלה לדיון בקהילת הפייסבוק הפופולארית 'מנהלי שיווק מצייצים' של אמיר שניידר, לירן פורמן טל ספיבק, שם מנהלי ומנהלות השיווק פרסו את דעתם על הפרסומת. מרבית התגובות בקבוצה אינן חיוביות ומצביעות על כך שמדובר בפרסומת אלימה יתר על המידה שיתכן ואינה העבירה את המסר השיווקי שלה בצורה אופטימלית.

מנהלי שיווק מצייצים

"וולגארי ואלים נכון, אבל אני אוהב את זה בעיקר כי זה מצחיק ולא צפוי"

"לא חכם, לא מענין, לא עושה לי חשק לקנות. אבל כנראה שזה מותג שעובד על קהל נשי מסוג אחר שעליו אולי זה עובד"

"אלים שובינסטי וולגארי… מצחיק ושונה. כיף לראות משהו שונה ולדעתי גם עושה טוב למותג"

"זה הכל מהכל גם אחלה קריאטיב וגם וולגרי שורה תחתונה האם זה עזר למותג ? או רק עזר למשרד"

"דוחה בעיני. מעורר סלידה. אלים וטפשי"

"אותי כלקוחה פוטנציאלית- הם הפסידו. דוחה, בוטה, רדוד, עם סיטרואטיפים מהסוג הנחות ביותר. ועל זה נאמר- מה בדיוק עבר לכם בראש שעליתם עם הקמפיין הזה"

"כנראה בעיקר גברים יכולים להתלהב,הכל נכון-סקסיסטי ,סתמי,לא מעניין ,אלא אם פנו לקהל מאד מסויים…"

"הרגיש לי כאילו נקלעתי לסצנה מסרט סוג ז׳. שאורי קליין, אגב, לא היה טורח לנתח."

"אני ממש לא אהבתי וגם לא צחקתי ובטח לא נשי. ויראלי כן ! אני אנחש גם הבעלים של החברה הוא גבר. איזה ערכים או מסר הם מעבירים ללקוחה הסופית …"

"זה בעיקר הגעיל אותי. נמוך כ"כ ומזלזל במין הנשי."

תגובות מתוך קהילת מנהלי שיווק מצייצים

קרדיטים
משרד פרסום: פירמה קריאייטיב והפקות סמנכ"ל לקוחות: רוני אברמובסקי במאי: ניר בקאי קופי: יואב הבל, אסף זליקוביץ' מנהל הפקה: אדר שפרן יחסי ציבור: נטע הר לב – נועה עמית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. למי אכפת מה מנהלי השיווק חושבים?! תכלס הם אלה שמחרבנים לנו את הענף עם הטעם המחורבן שלהם בכל דבר קריאייטיבי.

    למרות שתכלס הקריאייטיב פה לא משו… סורי זליקוביץ'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים