לפרופסור אמיר חצרוני נמאס שפייסבוק משתיקה אותו, אז הוא פתח אתר

אמיר חצרוני

אמיר חצרוני, הפרופסור הפרובוקטור המדובר במדינה, משיק אתר חדש בו הוא מבטיח לפרוס את משנתו ללא צנזורה או מגבלות, לבטח כאלו של פייסבוק ישראל, שבשנה החולפת חסמה וצינזרה את פעילותו מספר פעמים לתקופות ארוכות. "הגיגים ודעות מפי גאון הדור – בנו הרוחני של ישעיהו ליבוביץ" כך נכתב בתיאור האתר.

חצרוני, צמא הלייקים והאהדה בסך הכול ביקש כיאה למעמדו, 'הנחת סלב' מפייסבוק ושתניח לו להתבטא כרצונו, אולם ברשת החברתית הבהירו לפרופסור לא פעם, כי אין מקום לחלק מהתבטאויותיו בפלטפורמה החברתית.

אמיר חצרוני ושירין נופי
אמיר חצרוני ושירין נופי

באוגוסט השנה נחשף במזבלה כי פרופיל הפייסבוק של חצרוני נחסם ל-30 יום לאחר שפייסבוק הסירה סטטוס שפירסם. בספטמבר השנה, הצטרף חצרוני לגל של חסימות ישראלים ונחסם בשנית ל-30 יום. בין חסימה לחסימה ניהל חצרוני עמוד במקום פרופיל וניסה את מזלו את טריק ה-Bio עליו עלה רז ציפריס, בטרם תוקן לאחרונה ע"י פייסבוק.

באתר החדש, חצרוני יעלה תעתיקים של סטטוסים, סרטונים ותמונות שפירסם בפייסבוק, לבל הצנזורה של פייסבוק תכה פעם נוספת. בנוסף יעלו שם מאמרים בלעדיים המשקפים את דעותיו וסיפורים אודות מערכת הזוגיות המתוקשרת אותה הוא מנהל עם שירין נופי. כזכור, לאחר שפייסבוק הסירה מספר סטטוסים מפרופיל הפייסבוק שלו לפני מספר חודשים, החליט חצרוני כאקט מחאה, למכור את מניותיו בפייסבוק בשווי של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים.

חצרוני מסר למזבלה: "האתר נועד לתיעוד הפוסטים בפייסבוק, כמו גם מאמרי דעה בלעדיים לאתר שיעלו בעתיד. הסיבה העיקרית היא הסיכון הכרוך בהישענות על פלטפורמה אחת לתיעוד התוכן ויצירת מצב שבו גם אם – חלילה וחס – פייסבוק מחליטים לסגור לפרופסור חצרוני את הפרופיל, יהיה עותק של כל הפוסטים באתר ייעודי".

על השקת האתר, כתב חצרוני: "ביקורת שאני שומע לא מעט היא שבגלל שלא הוצאתי את כתביי בשבעה כרכים כםעם הערות שוליים, כפי שעשו פסאוודו-אינטלקטואלים מהדור הישן כגון ישעיהו לייבוביץ או אומברטו אקו –אני "אינטלקטואל נכה". צריך לזכור שהזמנים משתנים. ישעיהו ואומברטו לא עשו סרטים פורנוגרפיים עם החברה שלהם, לא עשו פרסומות לקונדומים, לא הצטלמו "סלפי" עם מעריצים, ולא חילקו להם ערכות טיפוח של "וידאל ששון" במתנה. הם רק כתבו וכתבו עד שהקוראים נרדמו ונחרו מרוב מרוב שיעמום.אני מייצג סוג חדש של אינטליגנציה – קצרה ופוגענית. בשביל ההגות שלי לא צריך שבעה כרכים. לאסוף את הסטטוסים שזלי ולהוסיף תמונות סלפי חושניות בלעדיות של שיערי המהמם. זה מה שתמצאו באתר החדש שלי שאוסף את כתביי.הכניסה עדיין חינם. תמהרו לפני שנעמיד סלקטור".

>> לביקור באתר החדש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים