לפידות מדיקל קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת מותגי המשקפיים דנהיל ו-LOEWE

משקפי DUNHILL
משקפי DUNHILL

אחרי שהשיקה שני קמפיינים מדוברים עם מנחת האח הגדול, קורין גדעון ואשת התקשורת ורדה רזיאל-ז'קונט, חברת 'לפידות מדיקל' אחת היבואניות הגדולות בישראל בתחום משקפי השמש והראייה, מרחיבה את פעילותה ומודיעה היום כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של 2 מותגי יוקרה חדשים בישראל בתחום משקפי השמש והראייה; DUNHILL (דנהיל) והמותג הספרדי LOEWE.

קמפיין LOEWE
קמפיין LOEWE

עם קבלת הזיכיונות, החברה מחזקת את הקשר עם חברת האופטיקה האיטלקית המובילה 'דה ריגו' עמה עובדת כ-6 שנים ומייבאת ממנה לישראל באופן בלעדי את המותגים; שופארד, פוליס, פורלה, לנווין, אסקדה וטרוסרדי. ההשקה של המותגים בישראל תלווה בקמפיין מודעות.

אילן לפידות, מנכ"ל 'לפידות מדיקל', מסר: "אני רואה בחיבור רב השנים בין "לפידות מדיקל" לעוצמה של חברת "דה-ריגו" העולמית שילוב מנצח. אין לי ספק כי המותגים החדשים שאנו מביאים לישראל, המציעים קולקציות עדכניות ומוצלחות לנשים וגברים, יקצרו הצלחה מקומית ויחזקו את אחיזתנו בשוק מותגי העל של תחום האופטיקה בישראל".

'לפידות מדיקל' עוסקת בכל הזוויות וההיבטים של תעשיית האופטיקה והמשקפיים, והינה אחת היבואניות של מותגי על והמפיצות הגדולות בישראל. החברה עובדת עם כמה מהיצרנים מהמוכרים בעולם ומספקת פתרונות מקיפים, לצד שירות לתעשיית האופטיקה, לחנויות קמעונאיות ואופטומטריסטים פרטיים. בין המותגים המובילים של לפידות מדיקל; עדשות ראייה ZEISS, עדשות מגע ALCON, טיפות לעין יבשה סיסטיין ומגוון רחב של מותגי משקפי שמש וראייה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. לפידות מדיקל- חברה מדהימה שמתפתחת כל הזמן ופתוחה לצרכי השוק!! כל הכבוד:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים