גל תגובות שליליות וקריאה לחרם צרכני בעקבות פרסומת דה צ'ילדרנס פלייס של גיתם BBDO

דה צ'ילדרנס פלייס
דה צ'ילדרנס פלייס

סרטון פרסומת של גיתם BBDO לקידום קולקציית חורף 2017 של רשת אופנת הילדים 'דה צ'ילדרנס פלייס' מצית גל נרחב של ביקורות וטוקבקים לצד קריאות לחרם צרכניבין הטענות: סממנים פדופיליםמרבית השיח סביב הקמפיין הוא שלילי

אחרי שהשיקו את קולקציית הילדים של פוקס Kids, משרד הפרסום גיתם BBDO משיק את הקולקציה העדכנית לעונת חורף 2016/17 של מותג אופנת הילדים 'The Children's Place' (דה צ'ילדרנס פלייס), אף הוא בזיכיון של קבוצת פוקס של הראל ויזל.

דה צ'ילדרנס פלייס היא אחת מרשתות הגדולות בצפון אמריקה לבגדי ילדים, הרשת מונה למעלה מ-1200 חנויות בפריסה עולמית ועשרות חנויות בשוק הבינלאומי המנוהלות ע"י זכיינים. בישראל הושק מותג הביגוד במרץ 2014 ע"י קבוצת פוקס. כיום הרשת מונה למעלה מ-29 חנויות ברחבי הארץ.

סרטון הפרסומת של גיתם זוכה ללא מעט פידבקים שליליים ברחבי הרשת ובעמוד הפייסבוק של המותג, לצד קריאה נרחבת לחרם על רשת האופנה. מבדיקה עולה כי כ-90% מסך השיח סביב הפרסומת הינו שלילי. ולא רק הגולשים מתרעמים, גם מספר אנשי תקשורת הביעו את דעתם על הפרסומת.

אלירן מלכי, כתב המדיה והפרסום של כלכליסט כתב: "אני לא אוהב את הפרסומת הזו מבית גיתם של המותג The Children's Place. יש בה כל כך הרבה סממנים פסולים. סממנים פדופילים פסולים. מי אתם הורים שמאשרים לילדים שלהם בגיל 8-9 להתאפר? מי אתם אנשי קריאייטיב שחושבים שלהשתמש בילדות ולתת להן מראה ״בוגר״ בשביל למכור זה בסדר? ומי אתם מותג בגדי הילדים שמסבירים לילדים בכיתה ג׳ שילדים בגיל הזה צריכים לאמץ גינונים של מבוגרים (בין אם זה לבוש, שפה והתנהגות) כי ככה כולם צריכים להתנהג? משהו מכל הדבר ההזוי הזה נראה לכם פאקינג בסדר?!?!?!".

עוד בין התגובות מרחבי הרשת:
♦ "מה אמור להיות כל כך מצודד בילד נפוח מחשיבות עצמית שמתהלך כאילו הוא הזאב מוול סטריט? זה לא חמוד, זה לא מושך, זה סתם דוחה ומעודד התנהגות מתנשאת ומגעילה."

♦ "מה אהבה ראשונה? הם בני 3 וחצי. שיעופו לבית לצפות בצבי הנינג'ה. נמאס שמלמדים ילדות קטנות להיות פרחות על הברזלים שמחכות לבנים. הם ילדים ותתנו להם להתנהג בתמימות ולא כמו פרחחים. בושה!!!".

♦ "חבל. אני אוהבת את האופנה שלכם בגלל שהיא מתאימה לילדים. למה המסר שעובר בפרסומת שונה כל כך? לא מבינה למה את צריכים את זה".

♦ "פרסומת מזעזעת! אחכ מתפלאים שילדים בגילאים צעירים כ"כ מתנהגים בפרובוקטיביות ובגועל… !!!!".

♦ "גועל נפש! איפה יצחק קדמן כשצריך אותו ? מי ההורים שנותנים לילדים שלהם להשתתף בפרסומת כזו."

♦ "אני תוהה האם אתם מרוצים מכמות התגובות השליליות כמאמר הקלישאה "אין דבר כזה פרסום רע", או שאתם מבינים כמה זה מעורר סלידה לצפות בפרסומת הרדודה שלא עושה שום כבוד לקולקלציה שלכם. באופן אישי, הפסדתם לקוחה."

♦ "מי אחראי על הפרסומת מזעזעת זאת?! בנות חמודות קטנות מגלות דמות של פרחה ופוסטמה. איפה ההורים, מסכימה רק עם הכותרת, עכשיו בחנויות. ברור שבחנויות כי באמת אין לי חשק לקחת את זה הביתה."

♦ "עצוב שאתם משתמשים במיניות כדי לפרסם בגדים לילדים קטנים. ועוד יוצר עצוב שהשחקנים הם ילדים צעירים אשתדל מאוד לא לקנות יותר בחנותכם".

♦ "פרסומת עם מסר גרוע! תנו לילדים להיות ילדים, הם יגדלו אם נרצה או לא אך ילדות כל כך קצרה. סקסיזם בכל מקום, בכל פרסומת. תנו קצת תמימות ..בחיאת."

♦ "הזויים מי שחשבו על הפרסומת והזויים ההורים שהסכימו שילדיהם יצטלמו כך".

קרדיטים
קריאייטיב: דני יעקובוביץ׳, יגאל עזרא, אבינועם בוארון, יעל גרזון, דניאלי ורדי ניהול לקוח: אליקה מרחבי, טל גווילי, ליאור סביליה הפקה: עומר קנדל, עמית וולף עיצוב: מירב פלד וסטודיו גיתם מוזיקה: תומר בירן במאי: שחר סגל חברת הפקה: POV

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. לא זוכרת באיזה גיל סה היה בדיוק אבל ככה נראיתה ההתאהבות הראשונה שלי. די להתחסד. זה היה מרגש, מעניין, עם קסם שלא היה כמוהו מאז. ככה זה נראה

  2. זה רציני?
    כולה "מלך הכיתה" מסתובב במגרש כדורסל.
    התגובות מרגישות לי כמו מבחן רורשך.

    * לא עובד בגיתם.

  3. פרסומת לא לגיטימית. אפשר למכור בגדים לילדים ולא להכניס את המיניות.
    כשצפיתי לראשונה בפרסומת ממש הובכתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים