נייס, גיא; גיא הוכמן מצטרף למחלקת הדיגיטל של 'רשת'

גיא הוכמן, רשת
גיא הוכמן, רשת

זכיינית ערוץ 2 'רשת' ממשיכה במסע השופינג במטרה לחזק את זירת הדיגיטל והוידאו שלה ומצליחה למשוך את אחד הטאלנטים הגדולים של עולם הוידאו הדיגיטלי, גיא הוכמן, שעוזב לאחר שנתים וחצי את מאקו וחוצה את הכביש היישר לשורותיה של מחלקת הדיגיטל של 'רשת'. הוכמן עתיד להוביל ולפתח פרויקטים מגוונים בדיגיטל ובטלוויזיה, כך נודע למזבלה.

גיא הוכמן, הוא אחד מכוכבי הוידאו הבולטים ברשת הישראלית. סרטוניו זכו להצלחה ולויראליות רחבה, בראשם סדרת הרשת 'נייס גיא' שהניבה למעלה מ-7.5 מיליון צפיות ב-YouTube והסדרה 'מחפש כיוון' שעלתה באתר מאקו מבית קשת.

גיא הוכמן
גיא הוכמן

פריצתו של הוכמן החלה ב-2013 עם השקת ערוץ הסרטונים 'נייס גיא' ביו טיוב, אותו פתח עם עילי קמחי (וידאומן). הסרטונים זכו להצלחה ויראלית מסחררת עם איזכורים רבים באתרים ופידבקים חיוביים מצד הצופים. בעקבות הצלחת הערוץ, נבחר הוכמן ב-2014 ע"י אתר וואלה! לאחד מחמשת כוכבי הרשת המובילים בישראל והחל גם לכתוב טור שבועי באתר מאקו בשם 'הבן של השכנה'.

ב-2015 יצר וכתב הוכמן סדרת קומדיה אינטרנטית בשם 'מחפש כיוון' ששודרה באתר מאקו ובהפקת קשת. בסדרה התארחו שמות מוכרים, בהם אדיר מילר, איציק זוהר, משה דץ ונוספים. ב-2016 זכה להבעת אמון מצד הנהלת קשת והגיש את תוכנית המודחים 'אח עד הבית' במסגרת העונה השביעית של האח הגדול. בין לבין, נבחר הוכמן לפרזנטור בקמפיין של המכללה האקדמית נתניה, קמפיין מילקי Cake ובהפקות ויראליות נוספות.

טרם עזיבת קשת, השיק הוכמן סדרת רשת מקורית נוספת באתר מאקו, בשם 'המינימום האולימפי' במסגרתה ניסה להגיע למשחקים האולימפיים בריו וגם שימש כתסריטאי בתוכנית 'פרצופה של המדינה' בערוץ 10.

רשת
רשת

עבור הזכיינית 'רשת' שמבקשת לצאת לדרך עצמאית עם שבוע שידורים שלם ולבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בעולם הדיגיטל והוידאו המקוון, מדובר במהלך משמעותי נוסף בגיוס אנשי תוכן מובילים. לאחרונה השיקה רשת אתר ומיתוג חדשים וגייסה מספר שמות מוכרים, בהם; עורכת הוידאו של מאקו – נועה תמיר שהצטרפה כעורכת הראשית של אתר רשת ואיש הרכילות גיל משעלי שהצטרף כעורך מדור סלבס.

חיזוק נוסף לרשת מעל פני המתחרה קשת, מגיע מגזרת הריאליטי. בדצמבר 2013, ענקית ההפקות ההולנדית 'אנדמול' נכנסה כשותפה ב'רשת' לאחר שרכשה 33% מהזכיינית, כאשר תוכנית הריאליטי 'האח הגדול', פרי פיתוחה של אנדמול, עתידה לסיים את דרכה בקשת כבר לאחר העונה הקרובה ולעבור לשידור ב'רשת'.

בשנים האחרונות, הצליחה רשת לעקוף את מאקו וקשת בפעילות הסושייאל. עמוד הפייסבוק של רשת זוכה למספר אינטראקציות ושיעור מעורבות גבוה משמעותית מזה של מאקו. תוסיפו לכך את ההון האנושי שרשת מגייסת, את האח הגדול ואת נכסי הדיגיטל המניבים של רשת בפייסבוק, ביו טיוב ובטוויטר, ונראה שהזכיינית שבמשך שנים רבות נחשבה לאנדר-דוג של קשת, תראה לכולם מי בדיוק "הזכיינית של המדינה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים