ערן גפן קורא לך: משיק האקתון קריאייטיב וחדשנות לפיצוח בריף של עמותת לתת

האקתון קריאייטיב וחדשנות
האקתון קריאייטיב וחדשנות

משרד הפרסום גפן טים של הפרסומאי ערן גפן, משיק האקתון קריאייטיב וחדשנות עבור עמותת לתת שמטרתו באמצעות קראודסורסינג וחכמת ההמונים, לגבש פתרונות לבעיית העוני בישראל. אל היוזמה שפונה ליזמים ולאנשי פרסום, חברה האקדמית תל אביב יפו, במטרה לתרום חלק מהיתרונות היחסיים המובהקים בחברה (להגדרתה), כדוגמת חדשנות, רעיונאות, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד לטובת מציעת פתרון לבעיות חברתיות כמו עוני, פערים ואי שיוויון בחברה, אי ביטחון תזונתי ועוד.

ההאקתון "לתת רעיון" יערך בין הימים 11-12 בדצמבר ויתפרס על פני 16 שעות, במסגרת מהכנס השנתי של ארגון לתת למאבק בעוני. במסגרת הכנס יוצגו התוצרים עליהם עבדו המשתתפים. את הרעיונות ישפטו פרופסור דן אריאלי, פרופ' לכלכלה התנהגותית באוניברסיטת דיוק שמכהן גם כראש קבוצת המחקר במעבדת המדיה של MIT, ערן גפן עצמו, מייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam וד"ר אייל בנימין, ראש החטיבה ליזמות במכללה האקדמית תל אביב יפו.

האקתון קריאייטיב וחדשנות
האקתון קריאייטיב וחדשנות

ישראל היא אחת המדינות המובילות בחדשנות, בתעשיית ההיי-טק וביצירת פתרונות טכנולוגיים, אך גם מובילה בעוני, פערים חברתיים ואי שוויון. ועל אף היקף הבעיה ומורכבותה, טרם התגבשה תכנית לאומית בעלת יעדים לצמצום העוני או תקציב רב שנתי ראוי להתמודדות עם הנושא. כך נמסר מארגון לתת.

במסגרת ההאקתון, הקבוצות יתמודדו עם מספר אתגרים עליהם יצטרכו לתת מענה יצירתי: התמודדות עם מלכודת העוני, חילוץ ילדים מעוני, השפעה על הממשלה ואי ביטחון תזונתי. מבין הנרשמים יתקבלו 5 קבוצות כאשר כל קבוצה תתמודד עם האתגר שתקבל ועליה לפתור אותו בדרך יצירתית. במשך 16 שעות, משתתפי ההאקתון ידרשו למצוא פתרונות פרסומיים, שיווקיים (כמו קמפיין, מיצג, דיגיטל, אפליקציה), פתרונות טכנולוגיים, מודלים עסקיים, שיטות, פתרונות מוצרים או כל דבר שיוכל לפתור את האתגרים.

ערן גפן: "המשמעות האמיתית של חדשנות היא לפתור בעיות באמצעים חדשים. בעיית העוני מהווה אתגר מספיק חשוב וגדול כדי לרתום את אנשי המקצוע של מדינת החדשנות להשפיע לטובה באמצעות רעיונות."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים