טוויסטד לא הופיעו בדירוג משרדי הפרסום של גלובס, אז הם הוציאו דירוג משלהם

טוויסטד, צילום: כפיר זיו
טוויסטד, צילום: כפיר זיו

משרד הפרסום טוויסטד (twisted) של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור, הוא אחד ממשרדי הדיגיטל הוותיקים והמוכרים בישראל שגם מתהדר בלא מעט תקציבים ולקוחות בולטים, כמו שירותי בריאות כללית, קניוני עופר, הוט ואוניברסיטת תל אביב, אבל כנראה שזה לא היה מספיק בשביל לכלול אותם בדירוג הסוכנויות של מגזין פירמה גלובס שהושק בשבוע שעבר, כך על פי טענות המשרד. בסטטוס שפירסם מוליאן, מבעלי המשרד, נכתבה עקיצה: "אולי לא הוצאנו את האנשים הנכונים לארוחות צהריים".

הדירוג של טוויסטד
הדירוג של טוויסטד

בטוויסטד לא נשארו חייבים לאור החסרתם מהגיליון המיוחד של פירמה ובמשרד הפרסום החליטו ליצור עמוד מגזין עצמי שבו מוצגת טוויסטד כ"סוכנות הדיגיטל שקוראת תיגר על שוק הפרסום המסורתי" המטפלת בתקציבים בשווי מדיה של כ-72 מיליון ש"ח.

על פי עמוד המגזין של טוויסטד, הסוכנות הפכה במהלך 2016 לגורם דומיננטי בשוק הפרסום עם יכולות דיגיטל ותוכן פורצות דרך. השינוי הדרמטי של טוויסטד כך נכתב, הוא ביכולות המדיה והדאטה שלה עם יכולת נדירה לזהות מגמות בשוק הישראלי ולקרוא את תמונת השוק.

עוד נכתב כי בזמן שבעלי משרדי הפרסום המסורתיים מתקשים להתמודד עם הדיגיטל וכתוצאה מכך סובלים מזליגת תקציבים, טוויסטד דווקא מציגה מגמה הפוכה ומתחזקת גם בתחום האופליין, כאשר כ-30% מנפח פעילותה הוא מפרסום בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועיתונות.

אלון מוליאן, בעלי טוויסטד: "טוויסטד לא הופיעה במגזין "פירמה". אפילו לא במילה. למה? אולי לא הוצאנו את האנשים הנכונים לארוחות צהריים. תכלס, כתבי ועורכי מוסף פירמה של גלובס פספסו את מה שקורה באמת בשטח. כבר הרבה זמן אנחנו שקופים עבורם. או סתם לא באים להם טוב. אז החלטנו לספר לכם בעצמנו. כי העבודות שלנו מדברות. הלקוחות שלנו מדברים. השורה התחתונה מדברת".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים