יורם זק בא כמו כדור הריסה בפרומו לעונה האחרונה של האח הגדול בקשת

האח הגדול 8
האח הגדול 8

זכייינית שידורי ערוץ 2 'קשת' חוזרת עם תוכנית המגה-ריאליטי 'האח הגדול' לעונה שמינית ואחרונה תחת שידוריה שתחל ב-18.12. אם לשפוט על פי סרטון הפרומו אותו מקריין העורך הראשי של התוכנית, יורם זק, נראה שב'קשת' מתכננים מגה עונה וכזו שתשאיר אולי פורמט מוחרב עבור 'רשת' שתקבל לידיה את התוכנית כבר לאחר סיום העונה הקרובה.

בסרטון הפרומו של האח הגדול 8, נראים שופלים, בולדוזרים וכלי הריסה וציוד מכני כבד, מתכוננים לפרק את בית האח הגדול, כל זאת לקולו של הרגוע של האח הכי גדול מכולם – יורם זק שמבטיח "שהגיע הרגע שבו הוא צריך ללכת ורגע לפני שהוא נפרד והכול משתנה לתמיד, נותרה הזדמנות אחרונה לומר שלום ולעזוב את הבית עם קצת רעש לשכנים".

זוהי כאמור העונה האחרונה של האח הגדול תחת המטריה של 'קשת'. ב-2013 רכשה חברת אנדמול העולמית אחוזי שליטה מחברת ההפקות 'קופרמן הפקות' של אלעד קופרמן שאמונה על הפקת האח הגדול בישראל. בעקבות הרכישה, שמה של החברה שונה ל'אנדמול ישראל'.

בהמשך השנה ועם רכישת קופרמן, רכשה אנדמול ההולנדית כ-33% ממניות זכיינית ערוץ 2 'רשת' ובכך התחייבה להעביר את הפורמט כבר בעונה הבאה למשכנו החדש. בעבור קשת זוהי הזדמנות פז כמה שאפשר בהתחשב בפיקוח של אנדמול, להחריב את הפורמט או לפחות לסיים ב-"בום" שכזה, שישאיר אבק וזיכרון מתוק עבור זק והנהלת קשת בטרם פרידתם מתוכנית המגה רייטינג. גם עבור צמד המנחים קורין גדעון וארז טל, זוהי ככל הנראה העונה האחרונה בלב הפריים טיים של הטלוויזיה הישראלית.

בזכיינית 'רשת' כבר מתחילים להתכונן למעבר 'האח הגדול'. באחרונה גייסה הזכיינית שעתידה גם לעבור לשבוע שידורים עצמאי, את גיא הוכמן, שהנחה תוכנית בת משלימה של 'האח הגדול'. ככל הנראה, הוכמן יהיה שותף גם בהפקות משנה של 'האח הגדול' עם מעבר התוכנית ל'רשת'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים