הישג מרשים לליאו ברנט ואדם פולצ'ק שזוכים בתקציב הפרסום של רולטיים ורשת חנויות אימפרס

ליאו ברנט
ליאו ברנט

הישג משמעותי נוסף למשרד הפרסום 'ליאו ברנט', משרד הדגל המחודש של קבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של אדם פולצ'ק, שאחרי הזכייה בתקציב ברגר קינג הנחשק, זוכה לקבל גם את תקציב הפרסום של קבוצת רולטיים בעלת חנויות אימפרס (Impress).

תקציב רולטיים, יבואנית מותגי שעונים ותכשיטי היוקרה שמפעילה גם את רשת חנויות אימפרס יפרד בסוף 2016 ממשרד הפרסום ענבר מרחב G שירש את התקציב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי.

אדם פולצ'ק
אדם פולצ'ק

על פי 'אייס', סיום ההתקשרות של רולטיים עם ענבר מרחב הוא פועל יוצא של הפקדת תקציב רכש המדיה מחוץ למשרד הפרסום ובידיו של עמי קדם, בעלי חברת סמארט מקבוצת פובליסיס ישראל.

את 2017 תפתח רולטיים בעבודה עם משרד הפרסום ליאו ברנט, אף הוא מקבוצת פובליסיס ישראל, כך שמדובר במעבר טבעי של התקציב שעתה יטופל גם פרסומית וגם במדיה תחת קורת הגג הענפה של קבוצת Publicis ישראל.

בבחינת ליאו ברנט מדובר בפתיחה מרשימה של 2017 כשהמשרד מצליח לגייס כבר בתחילת השנה תקציב בעל נפח פעילות משמעותי במדיה. גיוס הלקוח החדש מצטרף למספר הצלחות מדוברות של המשרד בגזרת התוצרים, כשהשיא היה מהלך ה'סופגניקינג' של ברגר קינג לקראת חג החנוכה. מהלך פיתוח מוצרי שנהגה במשרד והצליח תוך 48 שעות להגיע לנפח תקשורתי יקר ערך שנאמד במיליוני דולרים רבים, עם איזכורים מרובים בכלי התקשורת המובילים בעולם.

דניאל רחום, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת רולטיים, מסרה: "אנו מודים לענבר מרחב G על עשייה משותפת ונפלאה. כמו כן שמחים להתחיל את 2017 עם ליאו ברנט, בשנת 2017 נתמקד בהרחבת הפעילות התקשורתית והשיווקית של מותגי הקבוצה שהם המובילים בעולם וכמו כן של הרשתות השונות כגון אימפרס, תומס סאבו וסווטש שיפתחו חנויות נוספות במהלך 2017".

אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט מסר: "בהצלחה לרולטיים ולליאו ברנט".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים