הגבר שלך לא זכר? אז מי עומד מאחורי הבאנרים והאוטובוס המסתוריים?

הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?

בימים האחרונים לבטח הבחנתם בבאנרים ורודים ומסתוריים שהשתלטו על mako או באוטובוס ממותג שמסתובב במרכז הארץ עם הכיתוב "הגבר שלך לא זכר?". אז מה בדיוק הגבר שלך לא זכר? הצבע הורוד זועק פוסטינור והגבר הישראלי הממוצע ככל הנראה שוב שכח להביא את אמצעי vמניעה, אולם לא מדובר במהלך טיזרי עבור 'גלולת היום שאחרי' וגם מסר שמטיל את האחריות על אמצעי המניעה רק על הגבר הוא ארכאי וסביר שלא היה מתקבל פה בברכה.

הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?

אל האוטובוס והבאנרים מצטרפים גם ככוח עזר כמה מאושיות הפייסבוק הבולטות שגוייסו לקידום המהלך עם סדרת סטטוסים בהם אינטרפרטציה מקורית לתמונת האוטובוס המסתורי.

יודה גולני כתב: "אוקי מי אתה ומה עשית?", דשה אברמנקו: "הרגע הזה שהוא שכח משהו שאמרת לו ואת מזכירה לו את זה בכל רגע, בכל מקום עד סוף החיים שלו", מאיה קרני: "אה. נשוי. יופי. אני תוהה מה עוד שכחת לכתוב בפרופיל שלך.. אולי זנב? אשך שלישי?", אליהם הצטרפה ליאת אלון: "בלעדי: משה קצב בדרך הביתה".

למרות ההשערות של כמה וכמה גולשים בפייסבוק, פוסטינור זה לא, כך מספר למזבלה גורם במשרד הפרסום שאחראי על הקמפיין. אז מה בכל זאת הגבר שלך לא זכר? במשרד הפרסום מבקשים שנתאפק עוד קצת ומבטיחים שביום ראשון גם יהיו תשובות ומסיימים בהבטחה מחייבת: "המותג מאחורי זה הולך להפתיע אתכם".

עידכון: מדובר בקמפיין של משרד הפרסום True (לשעבר ברזני לוי) עבור רשת מתחמי הקניות 'מבנה' של קבוצת מבנה. בכוונת המשפט "הגבר שלך לא זכר?" היא שלא זכר לקנות מתנות לחג.

מהקבוצה נמסר: "מתחמי הקניות של מבנה, הפזורים בכל הארץ רחבי הארץ, מעניקים ללקוחותיהם חוויית קניות ייחודית ונעימה לכל הארץ מטרה – שופינג, קניות לבית, קניות 'על הדרך' שלא זכרתם בדרך הביתה, ובקיצור – פשוט כל הארץ מה שאתם צריכים, במתחם קניות אחד. המתחמים נגישים במיקומים מרכזיים, מציעים חנייה בשפע וקלים להתמצאות בין חנויות גדולות. במילים אחרות: פשוט להגיע, פשוט להתמצא, פשוט לקנות!"

הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?
הגבר שלך לא זכר?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים