לא שומרים על השקט: רז קפלן מונה למנהל רשתות חברתיות של הספרייה הלאומית

רז קפלן, הספרייה הלאומית
רז קפלן, הספרייה הלאומית

הספרייה הלאומית בירושלים, הגוף הלאומי מטעם מדינת ישראל המופקד על שמירת אוצרותיה המודפסים של המדינה ושל תרבות העם היהודי, מגייסת שחקן חיזוק חדש, רז קפלן שמגיע מחדשות 2 עם ניסיון נרחב בעולם הדיגיטל והמדיה החברתית היישר לניהול הנוכחות של הספרייה הלאומית ברשתות החברתיות.

קפלן, סיים באחרונה שנה וחצי בתפקיד מנהל תוכן במחלקת הסושיאל של חדשות 2, במהלכן תחום המדיה החברתית בחברת החדשות קיבל בולטות והפך לחלק אינטגרלי מהחשיבה החדשותית. בתקופתו בחברת החדשות, החשיפה של עמוד הפייסבוק שולשה ומספר עוקבי הטוויטר גדל פי 2 לכ-300,000 עוקבים והוא מדורג כיום כחשבון הטוויטר הגדול ביותר בעברית.

משכן הספרייה הלאומית
משכן הספרייה הלאומית

בנוסף, היה קפלן שותף ליצירת תכנים יעודיים וחדשניים כמו פרויקט ה-360, בו חדשות 2 היו הראשונים בישראל לייצר כתבות שלמות במדיום, לצד שידורים חיים ממגוון רחב של אירועים מזירות, בתי משפט ועוד וגם שידור ישיר של ניתוח השתלת הכליה, שנעשה בשיתף פעולה עם בית החולים בילינסון ומשרד הפרסום טוויסטד.

טרף הצטרפותו לחדשות 2, שימש קפלן כמנהל לקוחות בחברת הסושיאל בלינק (Blink) וכמנהל השיווק של 'סוד ירוק'. במסגרת עבודתו בספרייה להאומית, יעמוד לרשותו מאגר תוכן גדול במיוחד, הנאמד בלמעלה מ-5 מיליון פריטים שונים שזו אוצרת, שעברו דיגיטליזציה והועלו גם לאתר. בשונה מגופים רבים, הספרייה הלאומית פועלת כמעט בכל זירות התוכן והפלטפורמות החברתיות, לרבות פייסבוק, טוויטר, יו טיוב, אינסטגרם, פינטרסט, יו טיוב, פליקר ואפילו גוגל+, כאשר עמוד פייסבוק שלה נחשב לגדול ופעיל במיוחד ומונה למעלה מ-76 אלף עוקבים.

על החזון הדיגיטלי של הספרייה הלאומית מספר קפלן: "בספרייה הלאומית השאיפה היא להכניס את החדש לישן. נשתמש בכלים המתקדמים שקיימים ושיצאו כדי להציג בצורה מעניינת את ההיסטוריה והמורשת שאצורים פה".

הספרייה הלאומית מסכמת את 2016

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים