אמיר אזרן מונה למנהל דיגיטל ואיקומרס גלובלי של רשת סבון

אמיר אזרן
אמיר אזרן

רשת סבון הבינלאומית (Sabon) מגייסת לשורותיה את אמיר אזרן שישמש כמנהל דיגיטל ואיקומרס גלובלי.

אזרן, בעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול מבן גוריון ותואר שני במנהל העסקים מהבינתחומי, הוא אחד מאנשי הדיגיטל והאי-קומרס המנוסים בישראל. ב-2012 הקים את אתר רעיונות 'פידבק' שהפעיל גם חנות מקוונת לממכר גאדג'טים וחידושים טכנולוגים. בזמנו עמוד הפייסבוק של 'פידבק' (fidbek) היה לאחד מעמודי הפייסבוק הגדולים והפופולארים בישראל, עם מאות ואלפי אינטראקציות לכל סטטוס.

רשת סבון (Sabon)
רשת סבון (Sabon)

לאחר מכירת פידבק, החל אזרן להתמקצע בעולם האיקומרס ומאז 2013 שימש כמנכ"ל של אתר מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח bela, שהפך לאתר פארם פופולארי ואתר 'תלבושות' לממכר תלבושות אחידות לבית הספר.

רשת 'סבון' הוקמה בשנת 1997 ע"י אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי תחת השם 'סבון של פעם' עם סניף ראשון ברחוב שינקין בתל אביב. ב-2003 הפכה סבון לרשת בינלאומית עם למעלה מ-170 חנויות ב-14 מדינות בעולם וכ-40 סניפים בישראל. בדצמבר השנה, רכשה ענקית הקוסמטיקה הצרפתית 'איב רושה' את השליטה בסבון תמורת 80 מיליון אירו, כאשר צמד המייסדים פיאטוק וקוטלר-לוי גזר למעלה מ-100 מיליון ש"ח כל אחד.

במסגרת תפקידו ב'סבון' אמון אזרן על ניהול מערכי הדיגיטל והאיקומרס של הרשת העולמית, עם למעלה מ-170 חנויות פיזיות, אתרי קומרס ופעילות גלובלית בארצות הברית, יפן, רומניה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה הולנד ומדינות נוספות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים