ההטרלות וההתכתשויות: כך הרשת הגיבה לתחרות פרסי עכבר העיר 2016

פרסי עכבר העיר 2016
פרסי עכבר העיר 2016

תחרות 'פרסי עכבר העיר' לשנת 2016 יצאה לדרך לפני כחודש עם מגוון קטגוריות הצבעה, כאשר הגולשים התבקשו לבחור את נבחרי השנה שלהם בתחומים שונים. רגע לפני פרסום תוצאות התחרות ביום שני הקרוב בה הצביעו למעלה מ-55 אלף גולשים, המזבלה סוקרת את השיח סביב התחרות וכיצד הרשת והמתחרים על התארים הגיבו.

זהבה גלאון, חברת הכנסת וראש מפלגת מרצ, אהבה שעמוד המעריצים שלה שמנוהל ע"י עומרי פיינשטיין מ-teenk מתמודד בקטגוריית "עמוד הפייסבוק הטוב של השנה" ופירגנה בשיתוף וקישור להצבעה. המלכה Z כתבה: "זה לא סוד שאני אחת המעריצות הגדולות ביותר של "זהבה גלאון – עמוד המעריצים הרשמי", אבל מסתבר שאני ממש לא לבד והוא מועמד עכשיו לפרס עמוד הפייסבוק הטוב ביותר ברשת של עכבר העיר. מה, לא תתנו דקה לפירגון?" וגרפה למעלה מ-2,800 לייקים.

המלכה Z מפרגנת
המלכה Z מפרגנת

בעמוד המעריצים של גלאון, החליטו ליצור גם סרטון תמיכה ואפילו רתמו את ביונסה.

בעמוד 'חינוכית' החליטו להטריל את שאר המתמודדים בקטגוריה והתחפשו מדי יום לעמוד אחר, ביניהם עמוד 'כשאבא ואמא בני דודים'. בחינוכית החליפו קאבר ותמונת פרופיל תואמת והעלו מספר סטטוסים. כזכור במסגרת התחרות בשנה שעבר, החינוכית השתעשעו עם עמודי הפייסבוק של מירי פסקל, גלגלצ שלא נשארו חייבים וחטפו את קישקשתא ושבי.

חינוכית VS כשאבא ואמא בני דודים
חינוכית VS כשאבא ואמא בני דודים

"גאה ושמחה להודיע לכם ששוב נבחרתי כמועמדת בפרסי עכבר העיר 2016 בקטגוריית "עמוד הפייסבוק הטוב ביותר". אני קוראת לכל המועמדים האחרים לשמור על ספורטיביות ולהפסיד לי בכבוד גם השנה" כך נכתב בסטטוס בעמוד החינוכית ובו תוייגו מתמודדים נוספים.

בעמוד אמ;לק (ארוך מדי לא קראתי) שגם מתמודד בקטגוריית 'עמוד הפייסבוק הטוב ביותר' החליטו להטריל את עמוד 'חינוכית' בחזרה וגרפו כ-1.5 אלף לייקים עם תגובות נגדיות מצד מנהלת החינוכית: "היי אמ;לק, באמת נראה לכם שדף הספוילרים האזוטרי שלכם ינצח אותי? אני אמ;לקתי סדרות כשאתם עוד לא ידעתם לכתוב! פתחתם פה חזית, צפו פגיעה".

אמ;לק VS חינוכית
אמ;לק VS חינוכית
חינוכית VS אמ;לק
חינוכית VS אמ;לק

בעמוד 'פרומה וחנה' החליטו להכריז על נצחונם ויצרו שני תשדירי "בחירות" סאטירים עם כוכבי גריז והזמרת הטורקיה מוג'דה.

בשלב זה ההתכתשויות ההדדיות גלשו לקטגוריות אחרות בתחרות ומנכ"ל תיאטרון הקאמרי, נעם סמל נכנס לעניינים ו"פתח פה" על "הבימה". בקטגורית ההצגה הטובה ביותר מועמדות שלוש הצגות מהקאמרי ('הזאבים', 'יהודים רעים' ו'סיפור הפרברים'), שלוש מהבימה ('עלובי החיים', 'לבד בברלין' ו'קוריולנוס') ועוד מספר הצגות פרינג'. בין אלה גם ההצגה 'נפילים', בה מגלם סמל את דמותו של מנחם בגין.

בתיאטרון הלאומי 'הבימה' לא נשארו חייבים לסרטון של סמל ועלו עם סרטון תגובה עם מנכ"לית 'הבימה' אודליה פרידמן, "שחשפה" למה נעם סמל מתנגד ל"עלובי החיים".

בתיאטרון החזוית קליפה (Clipa Theater) שמופע "מתקן 27" שלהם מתמודד בתחרות, יצרו סרטון לעידוד ההצבעות.

האמן זאב אנגלמאיר, שמרבה להופיע ולתעד את עצמו כדמות בשם שושקה, הצטרף גם לחגיגה. התערוכה של אנגלמאיר 'הארץ המובתחת' מתמודדת אף היא בתחרות ולצורך קידום ההצבעה פירסם לא פחות מ-5 סרטונים, בהם גם התחייב לרקוד "בעירום מלא" ברחובות תל אביב באם תבחר לתערוכת השנה.

ובחזרה לזירה המרכזית של עמודי הפייסבוק. ב'ערוץ הכיבוד' החליטו לצחוק מעט על החינוכית והטרלת העמודים שלה ופרסמו סטטוס שהצליח לגרוף למעלה מאלף לייקים.

ערוץ הכיבוד VS חינוכית
ערוץ הכיבוד VS חינוכית

"ישנו עמוד שאין בכוונתו להזכיר את שמו בשלב הזה, בשם חינוכית, שבימים האחרונים חוצה את גבולות הטעם הדק של האינטרנט ומתחזה לפרופילים של עמודים אחרים. בעידן שבו עמודים הם עמודי התווך של החברה הישראל, אנו רואים את זה בעין עצלה, ומוקיעים בכל צל של לשון וספק את ההפרה הבוטה של דיני רשתות חברתיות. נמשיך להילחם בתופעה, או לפחות להיות תומכי לחימה בה. מצורפת תמונה של "הפנים של החינוכית" משפחה פטריאכלית לבנה, כמובן".

החינוכית כמובן שלא נשארה חייבת וההגיבה ל'ערוץ הכיבוד': "לידוי, אסטמה, שאלתי, וויני – עור ברווז (ביט של חפי)".

ואז נכנס לפעולה גם תאגיד השידור הישראלי 'כאן' שעשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – סרטון עם אנשי המערכת שהתיישבו לישיבת אסטרטגיה בתקווה שבזכות התוכן המקורי שלהם, יצליחו לגרוף את התואר "עמוד הפייסבוק הטוב ביותר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים