חדשות 2 נפרדים מ-2016 עם אתגר בובות הראווה שמסכם את הסיפורים הבולטים של השנה

חדשות 2 - אתגר הבובות
ch222016

אנשי ונשות חברת החדשות (ערוץ 2) וחדשות 2 אונליין, רוכבים בפעם האחרונה השנה על הויראליות של אתגר בובות הראווה ומסכמים את הכותרות והטרנדים המדוברים ביותר של 2016 עם סרטון מיוחד. בחדשות 2 שילבו את הסיפורים של 2016 בצורה חביבה למדי בתוך אתגר הבובות. ביניהם: טרנד ציידי הפוקימונים, הפרידה המתוקשרת של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, פטירתם של לאונרד כהן ודייוויד בואי, אולימפיאדת ריו, זכייתו של דונלד טראפ בבחירות בארה"ב, השידור החי של נשיא טורקיה ארדואן בעקבות ניסיון ההפיכה בטורקיה ועוד.

2016 הייתה שנה מוצלחת עבור חדשות 2 ואנשיו בגיזרת הסושיאל והדיגיטל. כתבי החדשות הפכו למגה-סטארים ברשתות החברתיות ובטוויטר בפרט. חשבון הטוויטר הרשמי של חברת החדשות התעצם לכדי 336 אלף עוקבים ועמוד הפייסבוק אף הוא צמח למימדי ענק עם כ-550 אלף אוהדים. בחברת החדשות רתמו במהלך 2016 את הפיתוחים הטכנולוגים של פייסבוק לטובת עיתונות חדשנית עם כתבות ב-360 מעלות, שידורים חיים ותוכן מותגי ייעודי באמצעות זרוע האונליין.

זהו ככל הנראה גם הסרטון שחותם סופית את 'אתגר הבובות' שהפך לאחד הטרנדים הויראלים שנחזו ברשת. עם למעלה מ-80 מיליון איזכורים ברחבי הרשת (מתוכם 5 מיליון בטוויטר ו-19 מיליון באינסטגרם*), עשרות מיליארדי צפיות במשולב ולמעלה מ-4 מיליון סרטונים נוצרו ע"י גולשים, גופים וסלבריטאים, ה-Mannequin Challenge הוא הטרנד המדובר ביותר של 2016, שלבטח גם יזכה לא מעט מפרסמים שרכבו עליו בפרסים בתחרויות הפרסום של 2017.

*מקור: hashtracking

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים