דמות בכירה בפייסבוק ישראל אויימה ברצח: "אני ארצח אותך, קאפו של שונאי ישראל השפלים ביותר"

איום ברצח
איום ברצח

ההסתה ברשת החברתית מכה היום דווקא בבכירי חברת פייסבוק ישראל. גולש אלמוני פירסם סטטוס אלים ומסית בו הוא מכריז כי ירצח דמות בכירה בחברת פייסבוק ישראל: "אני ארצח אותך, קאפו של שונאי ישראל השפלים ביותר" כך כתב בסטטוס.

כשעתיים בלבד לאחר שנודע לפייסבוק ישראל על הקריאה לרצח ובחברה פנו למשטרת ישראל ולבית המשפט השלום בתל אביב במטרה להוציא צו מעצר לכותב הסטטוס. השופטת חיותה כוחן עומר, הוציאה צו איסור פרסום על כל פרט מזהה של הבכיר בפייסבוק במטרה להגן על בני משפחתו מהטרדות ואיומים נוספים.

קריאות לרצח
קריאות לרצח

מדובר בטיפול מהיר במיוחד מצד הרשויות ובכלל מצד פייסבוק ישראל. כאמור כל זאת בתוך פרק זמן של שעות ספורות. וזאת בשונה משלל קריאות ההסתה והאלימות שמציפות את הרשת החברתית ושאינן מופנות כלפי עובדי ובכירי פייסבוק. אותן קריאות לאלימות שלא זוכות למענה מהיר דומה, במיוחד מצד הרשת החברתית שמסירה רק אחוז קטן מאוד מהסטטוסים המסיתים ואינה משתפת באופן גורף פעולה עם כוחות הביטחון.

יש לציין שפייסבוק מרוויחה לא מעט כסף מהפרות חוזרות ונשנות של צווי איסור פרסום בגבולותיה שמייצרות טראפיק ואינטראקציות גולשים, אלא שלפחות הפעם נראה שאת צו איסור הפרסום הזה, פייסבוק תוכיח לכולם שהיא יכולה לצנזר ותפעיל משאבים בכדי לאכוף ולהסיר את כל האיזכורים והסטטוסים שינסו לעקוף אותו.

צו איסור פרסום
צו איסור פרסום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אסור גם לכתוב שזו בכירה אשה?

    תאמינו לי, עפ כל הצווי איסור פרסום בית המשפט נהיה עלה תאני של פייסבוק. סופר תאנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים