עמית לבני פורש ממשרד הפרסום גיתם BBDO, עדו הר-טוב ישמש כמנכ"ל יחיד

עמית לבני ועדו הר-טוב
עמית לבני ועדו הר-טוב

כשלוש שנים לאחר שמונה למנכ"ל משותף של משרד הפרסום גיתם BBDO לצידו של עדו הר-טוב, הודיע עמית לבני על כוונתו לפרוש מהמשרד. אל התפקיד כמנכ"לית משותפים נכנסו לבני והר-טוב בינואר 2014 לאחר החלטת מיכל המאירי לסיים את תפקידה כמנכ"לית גיתם BBDO בסוף 2013.

לבני, אלוף משנה במילואים שירת כמפקד ספינת טילים (סטי"ל) בחיל הים, כראש מחלקת האסטרטגיה ביחידת דובר צה"ל וכראש אגף השיווק של חברת אל על, החל את דרכו המקצועית בענף ב-1993, כאשר נבחר מבין מאות מועמדים להצטרף לקורס המנהלים של גיתם BBDO. לאחר הקורס מילא מספר תפקידי ניהול מרכזיים במשרד, בהם כסמנכ"ל למשך שלוש שנים, במסגרתם הוביל מהלכים לשיקום תדמית תנובה לאחר משבר הסיליקון, שילוב אסם ונסטלה וקמפיינים נוספים.

גיתם BBDO
גיתם BBDO

ב-2002 סיים לבני את תפקידו כסמנכ"ל הפיתוח של גיתם BBDO, תפקיד בו כיהן במשך שלוש שנים. על סיום תפקידו אמר: "הגעתי למיצוי בתפקידי הנוכחי, ואני בוחן כמה תפקידים בתחום השיווק והניהול". עם עזיבתו שיגר לבני מכתב לעובדי המשרד, בו כתב: "הגעתי למסקנה כי מיציתי את דרכי בשלב זה של חיי בגיתם. מתוך הבנה הדדית לצרכים ולהשלכות של עזיבתי, סיכמנו כי זו תתבצע כשיבשילו התנאים מצד כולנו וכשיימצא לי מחליף ראוי".

ב-2003 גוייס לבני לצה"ל ביוזמת הרמטכ"ל דאז בוגי יעלון, במטרה להקים את המחלקה האסטרטגית ביחידת דובר צה"ל. במסגרת תפקידו היה לבני אחראי על הקמת תשתיות אסטרטגיה, מחקר, הפקה ודיגיטל שמיצבו את חטיבת הדובר כגוף מקצועי וחדשני בתחומו.

ב-2006 מונה לראש אגף השיווק של חברת התעופה הלאומית אל על והוביל את מהלך המיתוג מחדש שת החברה ואת שידרוגו ומיצובו של מועדון הנוסע המתמיד. כשלוש שנים לאחר מכן ובזכות פיתוח המכירות באינטרנט שהזניקו את מכירות אל על ממיליוני שקלים בודדים למחזורים של מאות מיליונים, נבחר לבני ל'איש השיווק' של איגוד השיווק הישראלי.

ב-2010 פרש מחברת אל על והפך ליועץ אסטרטגי של ראש מדינות, ממשלות וארגונים מרחבי העולם, במסגרת זו היה אמון על מערכות מבצעי סייבר בינלאומיים וניהול מבצעים ברחבי העולם. ב-2013 מונה למנכ"ל BBDO IM.

עמית לבני
עמית לבני

כאמור, פרישתו של לבני מגיתם BBDO מגיעה על רקע חילוקי דעות עם עדו הר-טוב, המנכ"ל המשותף של קבוצת BBDO שצפוי להישאר כעת כמנכ"ל יחיד של קבוצת הפרסום.

על פרישתו מגיתם BBDO, מסר עמית לבני בתגובה: "מנכ"לות משותפת, על-מנת שתצליח, מצריכה תעצומות נפש גבוהות מצד שני השותפים. עד נקודה מסוימת כך היה ביני לבין עדו. אולם עם הזמן ועם ההצלחה, נוצרו פערים בלתי ניתנים לגישור שהובילו לצורך בפרידה. אני מבחינתי מיציתי את חיי בענף הפרסום, ואני משוכנע כי גיתם BBDO ערוכה כיום מקצועית ואנושית לאתגרי העתיד. אני בוטח ומאמין שגיתם תמשיך לצמוח גם בשנים הבאות תחת ניהולו של עדו הר-טוב".

משה תאומים, יו"ר קבוצת גיתם BBDO, מסר: "עמית לבני הוא מקצוען הניחן בשילוב נדיר של יכולת ניתוח אינטלקטואלית ברמה גבוהה וכושר ביצוע. תכונות אלו מועצמות בזכות מרכיבי האישיות הנדירים שלו ובראש וראשונה בסגנונו השקט והחברי ובמנהיגות שהוא מפגין כלפי סביבתו. עמית יהיה תמיד חבר ועמית למשפחת גיתם BBDO ולי באופן אישי״.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים