עמית מלניק ומיכל גולדנר מונו לראשי מחלקות של בן חורין אלכסנדרוביץ'

מיכל גולדנר, עמית מלניק
מיכל גולדנר, עמית מלניק

בן חורין אלכסנדרוביץ', משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ שגב מתכונן להמשך צמיחת המשרד שמעסיק כיום כ-35 עובדים, גם ב-2017 ומודיע על שני מינויים בשדרת ניהול הביניים של המשרד. בנוסף לשני מנהלי המחלקות, בבן חורין אלכסנדרוביץ מודיעים גם על קידומם של שלושה יועצי תקשורת לתפקיד ראשי צוותים: קובי ורון, יניב לביא ועומרי ארנטל.

עמית מלניק (32), ראש צוות ותיק בחברה ימונה למנהל המחלקה הציבורית. מלניק בעל תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה בהצטיינות מאוניברסיטת אריאל. מיכל גולדנר (28), יועצת תקשורת בכירה וראש צוות מזה כשנתיים וחצי, תמונה למנהלת המחלקה העסקית. בעלת תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת ובתכנית הרב-תחומית במדעי הרוח מאוניברסיטת תל אביב.

איתי בן חורין, מנכ"ל משותף בבן חורין אלכסנדרוביץ': "אנחנו ממשיכים לבנות את התשתית הארגונית שלנו, עם אנשי הצוות הטובים ביותר, במטרה להמשיך לתת שירות מצוין להיקף הולך וגדל של לקוחות איכותיים. עמית ומיכל מהווים אבני יסוד בהצלחת החברה בשנים האחרונות ומהווים מופת למקצועיות, ערכיות, חריצות ורוח צוות. יחד עם הסמנכ"לים שלנו, נועם פורר ואטל בכר, ועם ראשי הצוותים הוותיקים והחדשים, אנחנו ערוכים לקליטה לשורה של לקוחות מפתח במשק, במקביל להמשך מתן שירות מצוין ללקוחות הקיימים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים