כוכבת חדשה ב'פרטנר': נועה רון מצטרפת למחלקת הדוברות של החברה

נועה רון, פרטנר
נועה רון, פרטנר

מערך יחסי הציבור והדוברות הפנימי של חברת התקשורת 'פרטנר' (Partner) זוכה לכוכבת בית חדשה; נועה רון, שחתמה באחרונה 3.5 שנים כיועצת תקשורת במשרד היח"צ וניהול המשברים 'שלום תל אביב', שם טיפלה בין היתר בתיק היח"צ של חברת פייסבוק ישראל.

רון שנחשבת למבטיחה בתחומה, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים ושיווק, תעבוד במחלקת הדוברות של פרטנר ביחד עם גל לבנון לוי, דוברת קבוצת פרטנר שהצטרפה לחברה בינואר שנה שעברה. לאחר שהחליפה את עמליה גלזר.

פרטנר - Partner
פרטנר – Partner

בפני חברת פרטנר ניצבים לא מעט אתגרים, בהם הפרידה המתוקשרת ממותג אורנג' שליווה את החברה בשנה החולפת ושוק תחרותי ומתחדש שדורש מהשחקניות בתחום לעמוד עם היד על הדופק ולהתאים עצמן לדרישות הצרכנים ולהתאקלם טכנולוגית, תכנית ותשתיתית.

לחברת פרטנר תחת ניהולו של המנכ"ל איציק בנבנישתי, אין משרד יח"צ חיצוני וצוות דוברות החברה מנהל את כלל התקשורת של החברה אינהאוס. עם כניסתה של פרטנר לתחום הטלוויזיה בשנה הקרובה, השקעתה בתחום וגיוסו של איש חדשות 2 ליאור פרידמן כמנהל והעורך הראשי של מיזם הטלוויזיה של פרטנר, צפויה לשתיים עבודה מרובה.

במסגרת עבודתה ב'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, טיפלה רון מאז פברואר 2016 בתיק היח"צ של 'פייסבוק ישראל' במקומו של מאור אהרוני, עליה עברה שנה סוערת במיוחד עם לא מעט כאבי ראש וסיקורים תקשורתיים נרחבים. טרם הצטרפותה ל'שלום תל אביב' שימשה כיועצת תקשורת ב'שטרן אריאלי'. את רון החליפה ב'שלום תל אביב', היחצנית ג'ולי יפה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים