אפליקציית סנופי במהלך לייב עם מישל טרוני – 36 שעות בכלוב בדיזנגוף סנטר

מישל טרוני
מישל טרוני

אפליקציית Snoopi (סנופי – מרחרחים. קונים. חוסכים), מנוע השוואת מחירים והזמנת מזון וציוד לכלב ולחתול, משיקה הבוקר מהלך לייב מיוחד בפייסבוק באמצעות סוכנות הפרסום In Your Face של אייל גיא וניר לבני, במסגרתו כוכב הרשת מישל טרוני יכלא לכ-36 שעות בכלוב מיוחד שהוקם בקומה התחתונה של דיזנגוף סנטר, מתוך מטרה להעלות את המודעות בדבר מצבם העגום של עשרות אלפי כלבים וחתולים שמחכים לאימוץ במכלאות וגיוס תרומות עבור העמותות. גם בהנהלת הסנטר יכולים להיות מרוצים מהחשיפה. בדיזנגוף סנטר מתפארים מזה תקופה על כך שהם "מרכז הקניות היחיד בארץ שמאפשר כניסה של כלבים".

השרירן מישל טרוני, שבעברו זכה מספר פעמים בתואר מר ישראל, הפך בשנה החולפת לאחת הדמויות המוכרות והפעילות בפייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים ומאות אלפי צפיות לכל סרטון. טרוני חבר לשיתופי פעולה נרחבים עם אושיות פייסבוק פופולאריות נוספות שהפכו עם הזמן גם לחבריו הקרובים, סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב, שאף הם לוקחים חלק בקמפיין של סנופי.

מישל טרוני והכלוב
מישל טרוני והכלוב

טרוני כבר כיכב במספר קמפיינים אולם זהו המהלך הראשון בו הוא מככב בפרונט כפרזנטור מוביל שגם עושה שימוש בנכסי הסושיאל שלו; פרופיל אישי עם למעלה מ-24 אלף עוקבים ועמוד פייסבוק עם כ-96 אלף. ב-2012 כיכב טרוני בפרסומת ויראלית ברוח אולד ספייד עבור מותג גולדסטאר של טמפו, וב-2013 הופיע בקמפיין רחב היקף בפרינט ובטלוויזיה לצידו של אדיר מילר וזאת כחלק מהשקת 'מכבי שלי' של מכבי שירותי בריאות.

במסגרת המהלך של אפליקציית Snoopi שכאמור מושק הבוקר בדיזנגוף סנטר, נכנס טרוני לכלוב למשך יומיים במהלכם יעודד איסוף תרומות לעמותת 'תנו לחיות לחיות' ועמותות נוספות הפועלות למען בעלי החיים. החיבור עם טרוני הוא אידיאלי, מעבר לויראליות הגבוהה שהוא מייצר ביחד עם גרפמן וצ'רקוב, טרוני הוא חובב ופעיל למען בעלי חיים, שפועל רבות להעלאת המודעות ואימוץ בעלי חיים.

עוד בנושא: הכירו את גאיה רז, מנהלת השיווק של הסנטר

דניס צ'רקוב וסמיון גרפמן
דניס צ'רקוב וסמיון גרפמן

במהלך השהייה בכלוב, יעביר טרוני מספר שידורים חיים בעמוד הפייסבוק שלו שיעודדו גולשים להוריד את אפליקציית סנופי, כאשר מובטח כי החברה תעביר 1 ש"ח לעמותות בעבור כל התקנה ופתיחת האפליקציה. על פי משרד הפרסום, היעד עומד על כ-100 אלף התקנות. בין לבין יבקרו את טרוני מספר חברים וכוכבי פייסבוק, בהם; סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, השחקנית-דוגמנית לירון רביבו, סהר קליזו ונוספים.

מישל טרוני לירון רביבו
מישל טרוני לירון רביבו

סנופי היא אפליקציה חדשה שמאפשרת השוואת מחירים והזמנת מזון וציוד לבעלי חיים, מתוך מאות חנויות ברחבי הארץ. בנוסף היא מאפשרת לקבוע תור למספרות בעלי החיים, וטרינרים, מאלפים, פנסיונים ועוד. נמסר כי סנופי תתרום 5% מהרווחים של האפליקציה לעמותות בעלי חיים.

In Your Face הוא משרד בוטיק שהוקם על ידי ניר לבני, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב ב-Y&R ישראל, מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO ובאדלר חומסקי, ואיש הקריאייטיב אייל גיא, שנחשב לאחד השמות הבולטים בעולם הקריאייטיב הישראלי. ב-In Your Face יצרו בשנים האחרונות לא מעט מהלכים ויראלים ומדוברים שזכו לעשרות מיליוני צפיות ברחבי העולם. באחרונה היו שותפים בהשקת אפליקציית החדשות 360 של nrg מקבוצת ישראל היום. את החינמון של אדלסון מלווה הצמד מזה שנים גם בסושיאל ובדיגיטל.

מישל טרוני, ניר לבני ואייל גיא
מישל טרוני, ניר לבני ואייל גיא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים