איגוד השיווק בוחר בפרסומאי יניב ויצמן, בעלי teenk כאיש השיווק של ינואר 2017

יניב ויצמן, צילום: רן יחזקאל
יניב ויצמן, צילום: רן יחזקאל

לראשונה מזה 9 שנים: איגוד השיווק הישראלי בוחר בפרסומאי כ"איש השיווק של החודש". יניב ויצמן, מייסד ויו"ר ארגון 'נוער גאה', חבר מועצת עיריית תל אביב ובעלי משרד הפרסום טינק (teenk) זוכה בטייטל לחודש ינואר 2017. הפרסומאי הקודם שהצליח להשתחל אל רשימת המשווקים, היה גדעון עמיחי, דאז בעלי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, שנבחר לאיש השיווק של מאי 2008.

יניב ויצמן, צילום: רן יחזקאל
יניב ויצמן, צילום: רן יחזקאל

את טינק הקים ויצמן (42), ב-2005 ביחד עם רון שדה. כחברת פרסום ושיווק לצעירים ובני נוער שהפעילה אלפים מהם כ"באזזרים" להפצת תוכן מסחרי ברשת , טינק נחשבה לחלוצה בתחום. כבר ב-2007 החלה טינק את דריסת הרגל הראשונה בפעילותה לבני נוער במגזר הערבי עם השקת "Arab teenk", בנובמבר 2016, התרחבה הפעילות המגזרית עם הקמת קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים בניהולו של חאדר אבו-סייף.

בטינק לא הסתפקו רק בבני נוער ובצעירים ובאוקטובר 2010 הודיעה טינק על הקמת משרד פרסום חדש בשם Bee.A שיפנה לסטודנטים. ב-2015 הקימה את "טינק ספייס (teenkspace)" ובינואר 2016, חבר ויצמן לשיתוף פעולה מסחרי עם "חיילים מצייצים", קהילת החיילים המדוברת ברשת שהקים נדב פריד ומונה כיום מאות אלפי עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם.

על פי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, הבחירה בויצמן מגיעה בזכות "שורה של מהלכי שיווק פורצי דרך המשלבים עבודת תוכן יחד עם יצרני תוכן, שזכו להצלחה בארץ ועשו הדים בעולם". מועדת השיווק נמסר: "איגוד השיווק הישראלי זיהה את השינוי שהוביל יניב ויצמן והצוות שלו ב-teenk בדרכי השיווק לבני נוער ולצעירים. בשנה האחרונה הוציאו לדרך שורה ארוכה של מהלכים שמשפיעים על הקטגוריה כולה וזוכים להתעניינות רבה מצד המפרסמים הגדולים במשק".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים