בלונד 2.0 עם רכש חדש; כתב הטכנולוגיה הותיק צחי הופמן

צחי הופמן
צחי הופמן

בלונד 2.0 (Blonde 2.0), סוכנות הדיגיטל PR עטורת השבחים של איילת נוף ומוטי פאר שזכתה באחרונה בתיק יחסי הציבור של Waze בישראל, מצרפת לשורותיה שחקן חיזוק חדש אך עם פז"מ מרשים, העיתונאי צחי הופמן, ששימש בעבר ככתב טכנולוגיה וגאדג'טים בגלובס וככתב במדור המחשבים של מעריב.

החיבור של הופמן לבלונד 2.0 הוא אידיאלי, לאור כך שהסוכנות מתמחה ביחסי ציבור בארץ ובעולם לחברות הזנק וטכנולוגיה, תחום בו הופמן בקיא וממוקצע, עם שם מוכר בתחום ולמעלה מ-17 שנים של ניסיון בעולם הטכנולוגיה.

איילת נוף ומוטי פאר
איילת נוף ומוטי פאר

במהלך הקריירה העיתונאית שלו, פירסם הופמן מאות מאמרים בתחום הטכנולוגיה, הסלולר, מחשוב, גאדג׳טים, ועוד. הופמן עבד ככתב המחשבים של מעריב למשך חמש שנים, לאחר מכן היה כתב הטכנולוגיה בגלובס למשך שבע שנים ובשנה האחרונה עבד באופן עצמאי וכתב למדורי המחשבים של ידיעות אחרונות ומאקו.

הופמן יעבוד מהמשרד הראשי של בלונד 2.0 ברמת החייל בתל אביב ויתרום מיכולותיו וניסיונו העשיר למאמצי היח״צ של החברה בארץ ובחו״ל. הצטרפותו מגיעה במקביל לצמיחה וגידול משמעותיים בפעילותה הגלובלית של בלונד.

בהמשך לפתיחת משרד בבוסטון לפני שנתיים הכריזה בלונד 2.0 על כוונתה לפתוח משרד נוסף מחוץ לישראל במהלך 2017 על מנת להרחיב ולהעמיק את פעילות החברה בחו״ל.

״אני גאה להכריז על הצטרפותו של העיתונאי צחי הופמן לצוות היח״צ של בלונד 2.0. כשרונו וניסיונו העשיר כעיתונאי מהווים נדבך נוסף לסט הכלים של החברה ויעצים את היכולות שלנו להעניק ל70 לקוחותינו שירות מהרמה הראשונה״ מסר מוטי פאר, מנכ״ל משותף בבלונד 2.0. ״שנת 2017 הולכת להיות שנה מרגשת ביותר עבורנו ועבור לקוחותינו ואני שמח שצחי הופמן יהיה שותף לעשייה״.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. צ. יפית כלומר הופמן פרסם מאמרים? פרסם יחצנות שטחית וחסרת אמינות בעיתון שהפך לא ראוי למאכל אדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים