אילון זרמון משיק משרד פרסום דיגיטלי חדש בשם GOOFI בניהולו של דורון רבינוביץ'

אילון זרמון
אילון זרמון

הפרסומאי אילון זרמון, בעלי זרמון גרופ, לשעבר נציגת DDB בישראל, אומנם לא כל כך מרוצה מהשתלטותם של תאגידי הענק האמריקאים גוגל ופייסבוק על עוגת הפרסום בדיגיטל והנגיסה בתקציבי הפרסום הטלוויזיה, אך זה לא מה שמונע ממנו להודיע הבוקר על השקת משרד פרסום חדש בשם GOOFI, ששמו נולד כמחווה דווקא מראשי התיבות של גוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

"מגרש המשחקים דיגיטלי" כך מגדירים את GOOFI, משרד פרסום דיגיטלי חדש של קבוצת זרמון (Zarmon Group), בניהולו של איש הדיגיטל דורון רבינוביץ', בעל 10 שנות ניסיון בתחום, שהצטרף לקבוצת זרמון לפני כשנה וחצי לאחר ששימש כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום I&M אינטראקטיב.

האתר של GOOFI, עולה בפורמט Parallax רחב על רקע ויז'ואלים פרי יצירתו של האומן יוסי מדר, המשלבים השפעות שונות מעולמות הפנטזיה: מחד קרן ועד חלליות.

דורון רבינוביץ
דורון רבינוביץ

GOOFI מציעה את כל שירותי הדיגיטל תחת קורת גג אחת: אפיון חווית משתמש, עיצוב דיגיטאלי מתקדם, קידום בגוגל ממומן ואורגני, קידום וניהול אורגני בפייסבוק ובכלל הרשתות החברתיות, תוכן, אסטרטגיה, קריאייטיב, פיתוח קוד ועוד.

לקוחות GOOFI הראשונה הינם כאמור לקוחות קבוצת זרמון: רשת הקוסמטיקה אפריל, קרייזי ליין, מנו ספנות, רשת ויקטורי, גנים ושושנים, לובינסקי טרייד, טרקלין חשמל, זברה ועוד.

מאחורי המהלך עומד דורון רבינוביץ': "אני גאה להוביל את זירת הדיגיטל החדשה מקבוצת זרמון: גופי. כיום הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות הן הבמה הכי חזקה והכי אפקטיבית ליצור פרסום והאנשת מותגים. מדובר בזירה חדשה שנותנת מענה מדויק לכל אחד מהצרכים של הלקוחות תוך התאמה מירבית עם שמירה על מקצועיות גבוהה. זרמון זה בית עבורי וטבעי שמתוך הבית אני מקים בית נוסף באותה הדרך".

בין עובדי המשרד החדש: ישראל מור-יוסף (PPC), שי שגב (PPC), אבנר פרישברג (ראש סושיאל), דניאלה שני (מנהלת סושיאל), אושרי דהן (ראש מחלקת פיתוח). במערך היח"צ של קבוצת זרמון מטפל המשרד של נטע הר-לב.

מתוך האתר של GOOFI
מתוך האתר של GOOFI

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים