פרסומת של ענבר מרחב G לפופקורן פופ סטאר שודרה בפריים טיים עם חותמת AudioJungle

פופ סטאר
פופ סטאר

סרטון פרסומת של פופ סטאר שודר בטלוויזיה עם חותמת אודיו של אתר AudioJungle ■ גורם שמקורב לקמפיין מספר למזבלה כי ככל הנראה מדובר בטעות של זכיינית ערוץ 2 קשת ובכוונת המפרסם לבקש פיצויים ■ עוד נודע למזבלה כי הטעות החלה בעקבות חוסר תשומת לב של העורכים בבית הפוסט 'פוסט אופיס' ■ נטען כי הפרסומת עם חותמת האודיו שודרה פעמיים בלבד; לפני כחודשיים עם עלייתו של הקמפיין ואמש במסגרת 'הכוכב הבא'.

חן ענבר וירון מרחב לא הפריעו: מזה למעלה מחודשיים כך על פי דיווחי צופים וגולשים שפירסמו סטטוסים בפייסבוק, משודרת בטלוויזיה פרסומת של ענבר מרחב G למותג הפופקורן פופ סטאר (Pop Star), סדרת מוצרי פופקורן להכנה במיקרוגל במגוון טעמים ממחלקת ה-Private Brand של קבוצת דנשר (Danshar), עם חותמת אודיו של אתר הסטוק מיוזיק AudioJungle. השיא הגיע אמש עם שידורה בריאליטי 'הכוכב הבא'.

באתר AudioJungle שנחשב לאחד ממאגרי הסטוק אודיו הפופולארים ברשת, מאפשרים להוריד הדגמה של המוזיקה שמכילה את חותמת האודיו וזאת בטרם רכישת הרישיון והעלאת הסרטון לשידור.

הפרסומת של פופ סטאר שנעשתה על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G ובית הפוסט פוסט אופיס, אינה חדשה ועלתה לשידור עוד בדצמבר 2016 ומאז שודרה בטלוויזיה ככל הנראה מספר רב של פעמים עם חותמת האודיו, כשכבר בשניות הראשונות שלה ניתן לשמוע את הקרדיט של AudioJungle.

לחיזוק חוסר תשומת הלב של המפרסם וגודל המבוכה, צופים רבים שמו לב כי סימן האודיו מופיע גם בסרטון הפרסומת שעלה לשידור בלייב הפריים טיים של הטלוויזיה, במסגרת תשדירי החסות של תוכנית הריאליטי 'הכוכב הבא' מבית קשת.

עידכון: מקורב לקמפיין טוען כי הפרסומת עם חותמת האודיו שודרה פעמיים בלבד עקב טעות של פוסט אופיס. השידור ב'הכוכב הבא' נבע ככל הנראה מטעות של זכיינית קשת שהשתמשה בקובץ ישן ובכוונת פופ סטאר לבקש פיצוי/זיכוי עבור המדיה.

אמש ב'כוכב הבא' – תיעוד: אריק דנינו

זו אינה הפעם הראשונה שחותמת האודיו מצליחה להשתחל לפרסומות ולהערים על רמת הקשב והדיוק של משרדי הפרסום ועורכי הוידאו. בדצמבר 2015 פורסם במזבלה כי במשך תקופה שודרה פרסומת של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עם חותמת דומה ובמרץ 2015 קמפיין נרחב של מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, הכיל אף הוא את חותמת האודיו.

בינואר 2013, משרד הפרסום דאז ארועטי ברמן GPS הציב רף חדש בתחום כשהפך את מוזיקת הסטוק שנרכשה מאודיו ג'נג'ל, לקונספט של קמפיין שלם עבור קטנועי סאן יאנג.

הפרסומת של פופ סטאר שעלתה בדצמבר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים