עידו מינקובסקי, היחצן שמשתלט על עולם ההייטק הישראלי מתחדש ב-8 תקציבים חדשים

מינקובסקי
מינקובסקי

עידו מינקובסקי, הפך בשנתיים האחרונות לאחד השמות החמים בעולם ההייטק הישראלי וגם משרדי היח"צ מפרגנים לקולגה ומסמנים אותו כאחד מאנשי היח"צ הבולטים בסצינת הסטארטאפ ניישן. מינקובסקי, כיום איש יחסי הציבור שמתמחה בחברות הזנק, שימש בעבר כדובר עיריית חיפה. ב-2015 לאחר פרישתו מהתפקיד, השיק באופן רשמי את בוטיק היח"צ שלו 'מינקובסקי' ומאז הוא לא מפסיק למשוך לקוחות.

מינקובסקי מיומן היטב בהתנהלות מול התקשורת. מעבר לתפקיד כדובר עיריית חיפה, מילא שורה של תפקידים שהניבו לו קשרים ומערכות יחסים עם עולם התקשורת הישראלי, בהם כראש מדור טלוויזיה ביחידת דובר צה"ל, יועץ התקשורת של השר לביטחון פנים וקמפיינר של כחלון.

עידו מינקובסקי
עידו מינקובסקי

עשרות חברות סטארט-אפ ישראליות מהמובילות והמוכרות בתחומן, מפקידות בידיו של מינקובסקי את ניהול הדוברות ומערך יחסי הציבור שלהן. בין אותן חברות ניתן למצוא את SimilarWeb, חברת סלוטו, AOL ישראל, Spot.im, פרפקטו, לייטריקס, Myheritage, בית התוכנה אפולו של תמי מוזס-בורוביץ', Ogen Relocation של איה לבקוביץ' ובן זוגה, מייסד א-מובי, זוהר לבקוביץ' ופרויקט חללי העבודה Merkspace של ספיר שפיגל.

לצד תחום הטק פיתח מינקובסקי תחומים נוספים במשרדו ושהצליחו למשוך שורה של לקוחות אסטרטגים כדוגמת: גינדי החזקות, עיריית אילת, ועד עובדי בנק לאומי, התאחדות החקלאים והאיכרים בישראל, רשת תיכוני טומשין, ויקיפדיה ישראל (קרן ויקימדיה) ונוספים.

החודש האחרון האיר פנים לפירמה הצעירה של מינקובסקי שקיבלה לידיה כשמונה תקציבים חדשים, בהם; Yotpo, Taykey, Cybereason, Datorama, ענקית הפינטק FundBox, מרכז חדשנות התעבורה של קבוצת מאיר Drive, כנס Gmic של GWC הסינית וחברת Inneractive שעשתה אקזיט לאחרונה ונמצא במו"מ מתקדם עם ענקית הדאטה ironSource.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. עידו מינקובסקי אלוף בליחצן את עצמו עם קשר לא ממש מוחשי למציאות. לדעתי ולמיטב ידיעתי, הוא לא היה הקמפיינר של כחלון כי יהב עצר לו את זה ותקע אותו בעיריית חיפה עד סוף ההסכם ביניהם ובינתיים כחלון התקדם הלאה. אבל אנשים שדיברו איתו חמש דקות מדביקים את השם שלהם אליו. כמו שהיה עם ברק שבערך כל מי שהיה בדור שלם עושים שלום הציג עצמו כקמפיינר שלו והיו הרבה.

    שם חם?
    בשדה היח״צ, כל אחד רשאי לחמם את עצמו חימום עצמי איך שבא לו. בניים דרופינג, בהאדרה עצמית, ליהוג אינסופי, ליקוק פומבי לדמויות מפתח- העיקר שילטפו לו את הפדחת ועוד. אנשים עושים מזה קריירה: החל מרני רהב ועד אחרון יחצני המועדונים.
    יחצן מתחרז עם שחצן, כח אחחד עושה את זה לפי האגו והגובה היחסי שלו.

    חיפשתי ומצאתי מקום בו מינקובסקי לכאורה במיטבו, אבל איך לומר? התבשיל בושל לפי המתכון אבל יצא פארש.
    http://www.the7eye.org.il/115350
    לא עושה רושם שמישהו מתגעגע אליו או ממש זוכר אותו בחיפה, אזור חיוג 04 ממשיך לקרטע בלעדיו כמו שקירטע עימו

  2. חחחחחח הרגתם אותי.

    עידו מינקובסקי ילד כאפות שחי בסרט קשה….
    אבל תמיד יש מי שיפרסם ילדי כאפות שחיים בסרט – אחרת הלכו להם החיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים