כוכבת חדשה ב'טלדור' – לימור רזניק מצטרפת כמנהלת השיווק של החברה

לימור רזניק
לימור רזניק

חברת ה-IT טלדור (Taldor) שנפרדה לאחרונה מסמנכ"לית השיווק איילת ניצן מנדלסון, מתחדשת בכוכבת חדשה לימור רזניק, שמגיעה לחברה על תקן מנהלת שיווק/מנהלת מרקום, שם במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול התקשורת השיווקית של החברה, שכולל כתיבה ויישום של אסטרטגיה שיווקית שנתית, ניהול תקציב, יח"צ, כנסים ואירועים, שיווק דיגיטלי, כתיבה שיווקית, עיצוב והפקה של חומרים שיווקיים, פרזנטציות מול לקוחות ועוד.

לימור רזניק
לימור רזניק

רזניק, בעלת תואר בתקשורת חזותית ו-11 שנות ניסיון בתחום, החלה את דרכה כמעצבת גרפית בתשלובת ישראכרט והתקדמה לניהול הסטודיו. לאחר סיום העבודה בישראכרט, הצטרפה רזניק למשרד הפרסום דחף אחד (כיום דחף פרו), שם עבדה עם לקוחות מהמובילים במשק כדוגמת קוקה קולה, גלובוס גרופ, יו בנק ונוספים.

מדחף אחד עברה רזניק למשרד האסטרטגיה השיווקית Respect (ריספקט), שם טיפלה בלקוחות כמו שטראוס והמותג העולמי שלה Sabra, שטראוס מים, מגה, רכבת ישראל, NICE וחברות נוספות. משם עברה לצד הלקוח והצטרפה לחברת בזק און ליין כמנהלת תקשורת שיווקית. ביולי 2015 נבחרה ל"אישיווק השבוע" של אתר אולמרקטינג.

רזניק מסרה: "התחלתי את עבודתי לפני כחודש ובתכנית העבודה שלי רבות ונצורות. מתכוונת להדגיש את החוזקות של טלדור כחברה הוותיקה והגדולה של הענף, ויחד עם זאת כחדשנית וצעירה. חבר אשר ביכולותיה להרים פרויקטי ענק חוצי חברה, מסובכים ומורכבים, ויחד עם זאת גם לרכוש חברת סטארטאפ עם פתרונות מהמתקדמים בשוק. עם פתרונות מקצה לקצה, אנחנו one stop shop עבור הלקוחות המרוצים והחוזרים שלנו."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. מנהלת מדהימה, אשת שיווק מוכשרת ומאוד מקצועית וטובה עם הלקוחות. לסכם במילה אחת, תותחית.

  2. אחת מהאנשים הנדירים שמשלבים ידע מקצועי עצום עם הומניות, חוכמה ורצינות. עוד בישראכרט ידענו שהיא תגיע רחוק ותזרח מעל כולם.
    מסכים עם התגובה שמעלי, טלדור הרוויחו פה יהלום רציני.

  3. לימור היא מסוג המנהלים שלא מתנסים מעליך אלא עובדים בגובה העיניים. שיהיה לך המון בהצלחה. טלדור קיבלו מנהלת מוכשרת ואדם נעים ואהוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים