זמיר דחב"ש ו'שלום תל אביב' ישתיקו את משבר מכל האמוניה של חיפה כימיקלים

זמיר דחב"ש, מכל האמוניה
זמיר דחב"ש, מכל האמוניה

האם גם סטטוסים על מחאת מכל האמוניה יעלמו מפייסבוק? איש יחסי הציבור וניהול המשברים זמיר דחב"ש, בעלי משרד 'שלום תל אביב' (Shalomtelaviv) אותו הוא מנהל לצידה של רינת פרידמן, נבחר לטפל במשבר מכל האמוניה שפוקד את חברת חיפה כימיקלים של ג'ולס טראמפ. דחב"ש הוא אחד ממנהלי המשברים המבוקשים במשק, בין לקוחות המשרד שזוכים להשתקות והצנעת משברים: בנק הפועלים, מנכ"ל הבנק לשעבר ציון קינן, פייסבוק ישראל, מקאן תל אביב, איגוד הבנקים, הוט, קבוצת NSO ונוספים.

על פי אתר אייס (אלכסנדר כץ), בעקבות המשבר שפוקד בימים אלה על חיפה כימיקלים, נפגשו הבעלים ג'ולס טראמפ והמנכ"ל נדב שחר עם מספר יועצי תקשורת, במטרה לתגבר את הטיפול התקשורתי, בדגש על ניהול המשבר שבו נמצאת החברה. לחיפה כימיקלים אין מחלקת דוברות פנימית ואת הדוברות השוטפת שלה מנהל משרד היח"צ PR360 של חיליק גולדשטיין ואבירם כהן, שגם טיפל עד כה במשבר התקשורתי ובהתנהלותו המשפטית של המפעל.

המחאה נגד מכל האמוניה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
המחאה נגד מכל האמוניה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

לפני כשבועיים קבע בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה על פי דרישה של עיריית חיפה, כי יש לרוקן את מכל האמוניה של חיפה כימיקלים המוצב במפרץ חיפה, המהווה סכנה ביטחונית ובריאותית לכל תושבי האזור. ההחלטה התקבלה לאחר חשיפת דו"ח של ועדה מיוחדת של העירייה שהוקמה לצורך המאבק המשפטי שהיא ניהלה נגד המפעל. בנוסף, גם המשרד להגנת הסביבה הודיע למפעל כי לא יאשר לו את השימוש במכל החל מה-1 במרץ.

כאמור לאחר סבב של פגישות, במפעל חיפה כימיקלים בחרו לבסוף ביועץ התקשורתי זמיר דחב"ש ובמשרד 'שלום תל אביב' להובלת ניהול המשבר. משרדו של דחב"ש והבעלים בפרט, כבר עמדו בחודשים האחרונים במרכזן של לא מעט מחאות. הזכורה שבהן היא מחאת 'באים לבנקאים' שנחשפה במזבלה, לאחר שמשרדו של דחב"ש ריגל וניטר אחר פעילי התנועה בשם של לקוחותיו: פייסבוק ישראל, בנק הפועלים ואיגוד הבנקים. כזכור, לאחר הפרסום במזבלה, סטטוסים רבים שקישרו לכתבה נעלמו כלא היו, בזמן שדחב"ש, פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני סירבו להגיב.

לאחר מכן עמד דחב"ש במרכזה של פרשת הריגול של חברת NSO הישראלית שעוררה הדים ברחבי העולם. בעקבות ייצוג החברה שפעולותיה גררו לפגיעה מהותית בזכויות אדם, קבוצת אקטיביסטים הפגינה מול ביתו של דחב"ש בתל אביב תוך קריאות כי פעולותיו של דחב"ש "תורמות לעינוי והוצאה להורג של עיתונאים ופעילי זכויות אדם".

צילום זמיר דחב"ש מתוך פייסבוק. תמונת הפגנה באדיבות "מגמה ירוקה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים