בגלל חדשות מזויפות: הניו יורק טיימס משיק קמפיין טלוויזיה ראשון מאז 2010

הניו יורק טיימס
הניו יורק טיימס

הניו יורק טיימס (The New York Times) שנחשב לאחד העיתונים המרכזיים והנקראים ביותר בארצות הברית, עולה לראשונה מאז 2010 בקמפיין טלוויזיה נרחב שמושק תחת הכותרת: "האמת קשה" (The Truth Is Hard) וזאת כתשובה למתקפה הבלתי פוסקת של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שצייץ רבות כי הניו יורק טיימס הוא "עיתון של חדשות מזוייפות" (פייק ניוז). אל סרטון הפרסומת בטלוויזיה מצטרף גם קמפיין חוצות שעולה תחת שורה עוצמתית: "האמת. יותר חשובה כיום מאי פעם".

טראמפ כהרגלו לא נשאר חייב ומשתמש בעיקר בחשבון הטוויטר שלו בכדי לסגור חשבונות עם גופים כמו הטיימס. בתגובה לקמפיין צייץ טראמפ: "זו הפעם הראשונה שהניו יורק טיימס הכושל משיק פרסומת ועוד אחת גרועה, רק בכדי להציל את המוניטין שלו. שינסו קודם לדווח בצורה אמינה והוגנת".

האמת חשובה מאי פעם – הניו יורק טיימס

הניו יורק טיימס
הניו יורק טיימס

למרבה האירוניה, הציוצים של טראמפ יכולים דווקא להניב תוצאות חיוביות, מעבר למספר העוקבים החדש שמצטרף בזכות כל תיוג נשיאותי, עורך בכיר בניו יורק טיימס סיפר לאינדיפנדנט הבריטי (independent) כי בכל פעם שטראמפ מצייץ על הניו יורק טיימס, מספר המנויים בתשלום של העיתון והאתר מזנק משמעותית. כאשר בעקבות הציוץ האחרון נרשם מספר שיא של מנויים חדשים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים