אחרי 5 שנים בתפקיד: פרי לוי – מנהלת הדיגיטל של קבוצת כלמוביל הודיעה על סיום תפקידה

פרי לוי
פרי לוי

פרי לוי, מנהלת הדיגיטל של קבוצת הרכב המובילה 'כלמוביל' בחמש השנים האחרונות ובעברה מנהלת תקשורת אינטראקטיבית ותוכן בתאגיד 'שטראוס', הודיעה על סיום תפקידה.

בסטטוס פרידה כתבה לוי: "בימים אלו, לאחר כחמש שנים, אני מסיימת את תפקידי כמנהלת הדיגיטל של קבוצת כלמוביל. שמחתי להיות שותפה עסקית להנהלת הקבוצה והיחידות העסקיות ולהוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוך התוויית החזון והאסטרטגיה הדיגיטלית, לשנות תפיסות ותהליכי ליבה עסקיים חוצי קבוצה, לפתח מנגנוני עבודה ובקרה, להקים פרוטפוליו נכסים רחב, להחדיר ולשדרג טכנולוגיות, לבנות מתודות עבודה במדיה ולהוביל את החדשנות הדיגיטלית, להשאת ערך לקוח. כל אלה, הביאו את קבוצת כלמוביל למובילות דיגיטלית בענף הרכב ובשוק הישראלי כאחד – אין סיפוק וגאווה גדולים מכך עבורי. וכעת, אני יוצאת לחפש את האתגר הבא שלי, שבו אוכל לתת ערך משמעותי מיכולותי ומניסיוני".

קבוצת כלמוביל שנוסדה ב-1906, היא יבואנית הרכב מהגדולות בישראל. בין מותגי הרכב של כלמוביל בישראל: מרצדס בנץ, סמארט, מיצובישי ויונדאי עם מרכזי שירות ותצוגה בפריסה ארצית. כלמוביל מייבאת ומציעה למכירה מכוניות פרטיות, מסחריות, מוניות, ואן, משאיות ואוטובוסים מסוג יד ראשונה ושניה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים