השר גלעד ארדן למד מושג חדש: פייק ניוז

גלעד ארדן, מתוך העמוד הפייסבוק. צילום: אבישג שאר-ישוב
גלעד ארדן, מתוך העמוד הפייסבוק. צילום: אבישג שאר-ישוב

בסטטוס שפירסם גלעד ארדן בעמוד הפייסבוק שלו, מכנה השר לביטחון פנים את עיתון 'הארץ' פייק ניוז (fake news) וזאת לאור מאמר שפורסם בעיתון שנתן על פניו לגיטימציה לחרם כלכלי נגד ישראל (BDS), בשל הבנייה בהתנחלויות. ארדן, שפועל להקמת מאגר מידע של אזרחים ישראלים שתומכים בחרם כלכלי על תוצרת כחול לבן, כנראה לא באמת יודע מה זה פייק ניוז (חדשות מזוייפות) ובכך הוא מצטרף גם לראש הממשלה בנימין נתניהו, שאימץ את קריאת הגנאי המתגוננת העדכנית שהונחלה מחדש על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

פייק ניוז, מתוך העמוד של ארדן
פייק ניוז, מתוך העמוד של ארדן

בדבריו מתייחס ארדן למאמר דעה שפורסם בעיתון הארץ בו נכתב "המאבק בכיבוש הישראלי, בין אם מתוך ישראל ובין אם בחו"ל הוא לגיטימי, צודק ומוסרי – וכל איש מצפון רשאי להשתתף בו. מה גם שאמצעי המאבק שבהם מדובר, חרמות וסנקציות בלתי אלימות, הם לגטימיים לאור המעמד הבלתי חוקי של ההתנחלויות". כאשר על פי ארדן, "עיתון הארץ מנותק מהמציאות בארץ".

בזמן שניתן לחלוק על חלק מהפרסומים והדעות שמוצגות ב'הארץ', קטלוגו כ'אתר חדשות מזוייפות' הוא לא פחות מהפרכה ופופוליסטית, שכן מדובר באחד מאתרי החדשות האיכותיים בישראל, כך לדעת גולשים רבים שפרסמו תגובות כנגד דבריו של ארדן.

ארדן כתב: "עיתון הארץ מנותק מהמציאות בארץ. עיתון שקורא לישראלים להתנגד למאבק שאני מוביל כנגד פעילי החרם על ישראל וה-BDS כנראה שלא באמת מבין מה קורה כאן. במקום ש״הארץ״ יודו בפשטות שהם תומכים בחרם על ישראל הם פתחו במתקפה עלי. זה כמובן לא ירתיע אותי גם אם הם ימשיכו לכתוב שקרים על אופן הפעילות שלי. אני אמשיך לפעול כדי שאלה שרוצים להביא לסופה של ישראל כמדינה יהודית ישלמו מחיר על מעשיהם. ומי שיעקם את האף, אתם כבר יודעים מה יקרה לו…".

בתמונה: גלעד ארדן, מתוך העמוד הפייסבוק. צילום: אבישג שאר-ישוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. ארדן האפס. פתטי. כלום לא עשה עד היום חוץ מלהוציא דיבה. כלומניק ממפגלת הליכוד. איכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים