ספקטור הובלות אוויריות: מי פיזר חבילות דואר בכיכר הבימה? באומן בר ריבנאי וישראכרט

ספקטור הובלות אוויריות
ספקטור הובלות אוויריות

כמה וכמה "אושיות פייסבוק" שיתפו בדקות האחרונות סרטוני לייב בהם נראות עשרות חבילות דואר זרוקות בכיכר הבימה בתל אביב. בדיקה מהירה של מי עומד מאחורי הקמפיין, מגלה כי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא זה שעומד מאחורי המהלך המיסתורי שמושק עבור תשלובת ישראכרט תחת הכותרת "ספקטור הובלות אוויריות".

בינתיים בהבימה
בינתיים בהבימה

על פי בדיקה, עולה כי על גבי החבילות שהוצגו בסרטון הלייב שהועלה על ידי רוני שינקמן, מוצגת כתובת URL שמפנה לדומיין spector-havilot.co.il, שם נחשפים לתשובה המיסתורית – ישראכרט מאחורי המהלך. בדיקה זריזה של ה-Whois מגלה כי מדובר בקמפיין של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. במקביל, עולים בעמודי הפייסבוק של מאקו, טיים אאוט ונוספים, שידורי לייב שיווקיים מהבימה.

בעמוד הנחיתה שמציג לכאורה את חברת השילוח האווירית החדשה נכתב: "יש לנו מטוסים חזקים עם טייסים חזקים. החבילות שלכם בידיים הטובות ביותר בהתחייבות. הטייסים שלנו הם בוגרי בית הספר לטיסה שימי Sky…". ככל הנראה מדובר במהלך נוסף של באומן שמתקשר מבצעי דילים מאתרי הקנייה הסינים, שתוקשרו מספר פעמים בחודשים האחרונים.

ספקטור הובלות אוויריות – "השמיים הם הגבול"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. המסר גרוע כחברת תעופה חזקה וכו
    אני לא אשלח בה דואר או אקבל משום שאיני מעוניין למצוא את זה בכיכר הבימה
    חוצמיזה מה הקטע תוך כדי הפרזנטציה המשעממת הזו על הפרצוף של הקריין מופיע אייקון אנימתי ירוד והכיתוב נורא אולי זה מתייה וזה כל הקטע הפוך על הפוך סרטון תדמית מצועצע חבילות זרוקות 0 אחריות ויכולות שילוח תקין הוא בעצם אותו שימי הגרוע ולכן בחרו בחברת הובלות טובה ואחראית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים