מי יהיה מנהל/ת התקשורת של פייסבוק ישראל?

זמיר דחב"ש, פייסבוק ישראל
זמיר דחב"ש, פייסבוק ישראל

מזה כמעט חצי שנה שעדי סופר תאני, מנהלת הפעילות המסחרית של פייסבוק בישראל מחפשת אחר ראש מערך תקשורת פנימי שיעבוד ממטה פייסבוק ישראל בשדרות רוטשילד בתל אביב. המשרה הבכירה שפורסמה לראשונה באוקטובר 2016, טרם אויישה וביממה האחרונה עלתה בשנית למתחם הדרושים של פייסבוק באתר החברה ובלינקדאין.

ראש מערך התקשורת הנבחר(ת) של פייסבוק ישראל (Corporate Communications Manager) יעבוד בצמוד למשרד היח"צ 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שמטפל בדוברות פייסבוק ישראל, מתוך מטרה לנתב את עבודת השגרה לדוברות אינהאוס ולאפשר לדחב"ש ופרידמן לטפל נקודתית במשברים שבהם נתקלת הענקית בישראל.

המשרה מתוך לינקדאין
המשרה מתוך לינקדאין

על פי תיאור המשרה, ראש מערך התקשורת יהיה אחראית על יישום אסטרטגיות תקשורתיות ויוזמות שונות שיתמכו במחלקות של פייסבוק שפועלות בישראל, אירלנד ואירופה, בהן: הנדסאים, פיתוח עסקי, מוצר, מדיניות, פרטיות ואבטחה. ראש המערך ינהל גם את פעילותה של פייסבוק ישראל מול עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים וינהל את מערך התקשורת של החברה.

בפייסבוק ישראל מבקשים לשחרר את משרדו של דחב"ש מהטיפול השוטף בדוברות מול התקשורת. דחב"ש עתיד לטפל בעיקר במשברים המרובים של פייסבוק מול התקשורת ולשמש כצינור בין המנכ"לית סופר-תאני למחלקות המדיניות והבקרה באירופה. 2016 הייתה שנה בעייתית עבור פייסבוק ישראל, עם לא מעט ביקורת תקשורתית וציבורית, גלי חסימות מרובים ואיומים על עיתונאים, נראה שבכוונת פייסבוק למצוא את האדם הנכון שיוכל לכאורה לתקן את הקרע ביניהם. על פי הערכות, בחברת פייסבוק ישראל מחפשים איש/אשת תקשורת בעל ניסיון מוכח, רזומה עשיר וקשרים בעיתונות המקומית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים