drone מעל הוילה של עדי סופר תאני: "בסופו של דבר יש כתובת לפייסבוק ישראל"

הוילה של עדי סופר תאני
הוילה של עדי סופר תאני

קבוצת אקטיביסטים פקדה באחרונה את הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני בסביון. קטע הוידאו שהגיע לידי המזבלה מתעד את הוילה של סופר-תאני כפי שצולמה באמצעות drone שהוטס מעל ביתה. לטענת האקטיביסטים מדובר בפעולה אזרחית נוספת בעלת חשיבות ציבורית רבה לאור מדיניות הצנזורה, הפרת הפרטיות והאלימות שפייסבוק מפגינה לטענתם כלפי הציבור, גופי התקשורת והעיתונאים בישראל שמסקרים את פעילותה.

אחת הטענות המרכזיות של הפעילים החברתיים היא התחמקותה של פייסבוק ישראל ממתן מענה לפניות הציבור, גופי תקשורת ועיתונאים. לפייסבוק ישראל כידוע יש משרדים בשדרות רוטשילד 22, שם היא חולשת על כמה וכמה קומות עם מחלקת פיתוח, שיווק ומכירות, אולם בכל פנייה פייסבוק מפנה למטה החברה באירלנד ומסרבת לקבל אחריות על פעילותה בישראל, שנאמדת בלמעלה מ-850 מיליון דולר בשנה. בדצמבר 2016 הושק את contact-facebook.com שאיגד את פרטי יצירת הקשר של הנהלת פייסבוק ישראל, האתר נחסם בתוך פחות משעתיים משיתוף ברשת החברתית והוגדר כ"מסוכן" לגולשים.

אחד הפעילים מספר למזבלה: "עדי סופר תאני פוגעת בצורה אנושה בחופש הביטוי של גולשיה ובחופש העיתונות. בסופו של דבר יש כתובת לפייסבוק ישראל".

מדובר בפעילות מחאה שנייה שמתקיימת מול ביתה של סופר תאני בסביון. בספטמבר 2016, קבוצת פעילים קיימה הפגנה מול ביתה ואף הפיצה ברחבי הרשת וברשתות החברתיות את כתובת מגוריה המלאים. טרם כך בספטמבר 2015 ובעקבות הסרת עמוד הפייסבוק של תנועת 'באים לבנקאים' ביקשו פעילי התנועה לקיים הפגנה מול ביתה, אולם אירוע הפייסבוק שנפתח בכדי להזמין את הציבור להפגנה, נעלם כלא היה בתוך דקות ספורות וזאת לאחר שהרשת החברתית הסירו אותו, כאמור במהירות שיא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. לאסור שימוש מ"אנונימיים" ואפילו הכרח להוסיף צילום ברור של תעודת זהות של בעלי המחשב ממנו יוצאים הרעל והזוהמה, כי יש המוני סוטים ופסיכופאטיים מחבלים חופשי ברכוש אחרים. והמוני שמות מזוייפים
    הפושטים על דפי דיונים שאינם לרוחם. הפייסבוק חשוב לשיח הציבורי ואסון לתרבות הדיונים המועילים.
    אני כאן כי יש סוטים המשתוללים בפייסבוק ואני רוצה תשובת פייסבוק לחבלות ברשת ובקשר של המשתמשים, לכן חובת זיהוי המחשב ובעליו הכרחיים … (הילד כתב וקישקש… באחריות בעלי המחשבים, הם תמיד מוגנים ע"י נעילתו.
    ***** עכשיו מצאתי את המקום לבירורים כי יש שטן מתנכל ומחבל והוא מחזיק בדף שלי כבר ימים רבים ואיני יכולה להשתמש בו, כמו לשגר את תגובתי זאת לכתובת הנכונה כי הנבל חוסם אותי. !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים