נמרוד צוק עוזב את כלכליסט ומצטרף למשרד הפרסום של רז ציפריס וזוהר סוסנקו

נמרוד צוק, זוהר סוסנקו ורז ציפריס
נמרוד צוק, זוהר סוסנקו ורז ציפריס

נמרוד צוק, מי ששימש ב-4 השנים האחרונות ככתב הטכנולוגיה והדיגיטל של כלכליסט, מסיים את תפקידו במערכת העיתונאית ומצטרף למשרד הפרסום הדיגיטלי 'סוסנקו ציפריס' של זוהר סוסנקו ורז ציפריס שהוקם לפני מספר חודשים.

צוק, מכתבי הדיגיטל והטכנולוגיה המוערכים בתחום, עבד בשנים האחרונות ב'כלכליסט' שם הוביל את מה שנחשב לאחד ממדורי התוכן הנקראים באתר. טרם כך ערך את ערוצי התרבות והטכנולוגיה של נענע10 ושימש בתפקידי עורך שונים בקבוצת 'הארץ'.

רז ציפריס וזוהר סוסנקו מזוהים עם מספר קמפיינים פוליטיים וניהול מערך הדיגיטל של גופים פוליטים וציבוריים.

נמרוד צוק
נמרוד צוק

ציפריס הוא ממיסט מהמוכרים ברשת הישראלית, היה שותף בניהול קמפיין הדיגיטל של מפלגת 'המחנה הציוני' ועבד עם מספר גורמים פוליטים בארץ ובעולם. סוסנקו הקים את מערך הדיגיטל של עיריית תל אביב אותו תפעל לאורך השנים וניהל את קמפיין הדיגיטל של מפלגת 'כולנו' ב-2015.

על הצטרפותו למשרד, מסר נמרוד צוק: "זו לא היתה החלטה קלה לעזוב מקום כמו כלכליסט, שהיה מבחינתי בית שני ונתן לי הזדמנות לעשות עיתונות אמיתית, אבל אז קיבלתי מציפריס וסוסנקו הצעה שאי אפשר לסרב לה, ואני שמח להמשיך הלאה לאתגר החדש הזה".

עזיבתו של צוק מגיעה על רקע פרישתם של כמה וכמה עיתונאים מכלכליסט, בהם אלירן מלכי, כתב התקשורת והמדיה שהצטרף ב-2015 במקומו של אופיר דור והודיע באחרונה על סיום תפקידו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים