שטרן אריאלי דיגיטל תוביל את קמפיין עידוד צריכת בשר הודו מטעם המועצה לענף הלול

השף אביב משה / צילום: גבע טלמור
השף אביב משה / צילום: גבע טלמור

יחידת הדיגיטל של משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי תנהל את הקמפיין לעידוד צריכת בשר ההודו של המועצה לענף הלול. להובלת המהלך אשר ידגיש את טעמו הייחודי של בשר ההודו ואת "יתרונותיו הבריאותיים" נבחר השף אביב משה. המהלך התקשורתי יכלול הקמה וניהול של זירות סושיאל, קמפיין רדיו, סרטוני וידאו ומתכונים מקוריים של השף במגזר הכללי, במגזר החרדי ובמגזר הערבי.

רונית שטרן
רונית שטרן

הקמפיין לעידוד צריכת בשר ההודו יערך במגזר הכללי באמצעות חטיבת הדיגיטל והתוכן של שטרן אריאלי המנוהלת על ידי אריאל וייס, לשעבר מנהל צוות סושיאל במקאן וואלי שמקבוצת מקאן תל אביב. את הקמפיין במגזר החרדי תנהל חטיבת המגזר החרדי של שטרן אריאלי בניהולה של מיכל בר טל, המנהלת את הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ואת הקמפיין במגזר הערבי תנהל מירבת תאברי.

המועצה לענף הלול מייצגת את מכלול הגורמים הקשורים בשלוחות הלול, תחום המגלגל למעלה מ-5 מיליארד ש"ח, לרבות ענף בשר ההודו, המייצר כ-90 אלף טון בשר בשנה, ענף ההטלה (ביצי מאכל) בו עוסקים כ-3,000 מגדלים המשווקים כ-2 מיליארד ביצים וענף הפטם, המייצר כחצי מיליון טון בשר פטם בשנה. שטרן אריאלי שבבעלות פופי אריאלי ורונית שטרן, מייצגת בישראל את רשת יחסי הציבור הבינלאומית Cohn & Wolfe מקבוצת התקשורת WPP. את תקציב היח"צ והדוברות של המועצה לענף הלול, קיבל המשרד ביוני 2016.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים