גדעון עמיחי ישפוט בצוות הגרנד ג'ורי של תחרות הפרסום Cresta Awards 2017

גדעון עמיחי, צילום: מנחם רייס
גדעון עמיחי, צילום: מנחם רייס

הפרסומאי גדעון עמיחי, בעלי בוטיק הקריאייטיב "No, No, No, No, No, Yes" עם שלוחות בישראל ובניו יורק, נבחר לשמש בצוות השופטים הבכיר (Grand Jury) של תחרות הפרסום הבינלאומית קרסטה 2017 (Cresta Awards) שתיערך זו השנה ה-25. תחרות ה-Cresta שהייתה אחת מתחרויות הפרסום החביבות של עמיחי עוד בתקופת שלמור אבנון עמיחי, נחשבת לאחת מתחרויות הפרסום הוותיקות בתחום. טקס הענקת הפרסים יתקיים בעוד מספר חודשים כאשר מערכת הגשת העבודות תנעל ב-28 באפריל.

פיסלון ה-Cresta
פיסלון ה-Cresta

קרסטה החלה את דרכה ב-1993 והוקמה על ידי ארגון Creative Standards, בשיתוף פעולה עם איגוד הפרסום העולמי. בשני העשורים הראשונים לקיומה, נערכה התחרות מדי שנה בערים שונות ומרכזיות ברחבי העולם, בהן בודפשט, סאו פאולו, איסטנבול, מילאן וניו יורק. החל מ-2004 הזוכים מוכרזים בטקס מקוון. בדומה למרבית מתחרויות הפרסום העולמיות, גם בקרסטה הקמפיינים נמדדים בעיקר על פי פרמטרים קריאייטיב עם פרס גרנד פרי, זהב, כסף, ארד ושורטליסט. עם למעלה מ-70 קטגוריות הגשה, תחרות הקרסטה מושכת מדי שנה אלפי הגשות מכ-50 מדינות שונות.

תחרויות הפרסום אינן זרות לעמיחי שנחשב לפרסומאי הישראלי המעוטר ביותר בעולם עם עשרות זכיות בתחרות מרכזיות, בהן פסטיבל קאן, יורובסט, פסטיבל ניו יורק, אפיקה ועוד. ב-2012 שימש עמיחי כנשיא צוות השיפוט של קטגוריית הדיירקט של פסטיבל Cannes Lions. כאמור גם הקרסטה אינה זרה לעמיחי, שכבר שימש כשופט בתחרות 3 פעמים ברציפות בין השנים 2011-2013, כאשר ב-2011 היה על תקן ראש צוות שופטים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים