גלובס: טינופת הביתה – קמפיין שמקדם אג'נדת "איכות סביבה" של לעומק התודעה ואיש המדיה גבי אטל

טינופת הביתה
טינופת הביתה

קמפיין הטיזרים שהופץ בשלטי חוצות ודיגיטל תחת הכותרת 'טינופת הביתה' אכן שייך למשרד הפרסום לעומק התודעה, כך חושפת הבוקר ענת ביין-לובוביץ' באתר גלובס. מאחורי הקמפיין שככל הנראה יקדם אג'נדה שקשורה לאיכות הסביבה, עומד איש המדיה גבי אטל ומשרד הפרסום לעומק התודעה שמקבוצת TBWA ישראל. יש לציין כי בלעומק לתודעה הכחישו כל קשר לקמפיין לאחר שבמזבלה פורסם כי הם אלה שמאחוריו.

במקביל גם ראש הממשלה בנימין נתניהו יכול לנשום לרווחה. לא מדובר בקמפיין הכפשה פוליטי, כפי שהניחו גולשים שהגיבו בפייסבוק וגם לא מהלך עבור מוצרי טואלטיקה או ניקיון כדוגמת ניקול. על פי גלובס, מטרת הקמפיין תיחשף ביום ראשון הקרוב.

בחברת מקסימדיה (Maximedia) זכיינית שלטי החוצות שבהם פורסם הקמפיין, עלה בתחילה חשש בטרם פרסום אמירה בוטה שכזו 'טינופת'. לגלובס נודע כי אטל ולעומק התודעה התחייבו בפניהם שלא מדובר בקמפיין פוליטי או כזה שקשור לראש הממשלה. גם גורמים רשמיים מקומיים פחות אהבו את השפה הבוטה ובעיריית אשדוד אף החליטו לכסות את המילה טינופת בשלט והותירו רק את המילה 'הביתה'.

טינופת הביתה - השלטים באשדוד (צילום: Coby Raz)
טינופת הביתה – השלטים באשדוד (צילום: Coby Raz)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אנשים עם תודעה או מודעות לא מעזים להזכיר את פיניש עם איכות סביבה. מוצרים כימיים מזהמים, מרעילים את הסביבה ומסוכנים, של קונצרן הורס עולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים