בנימין נתניהו מוטרל במסגרת בקשת חופש המידע לאחוז מי החמצן בשיערו

בנימין נתניהו - צבע שיער
בנימין נתניהו – צבע שיער

סגול, אפור, חום – צבע שיערו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הפך לאחת השיחות הפופולאריות ברשת עם מאות גאגים וממים, סטטוסים וביקורת ציבורית ותקשורתית נרחבת סביב הוצאותיו של ראש הממשלה על איפור וטיפוח השיער. בדוח של מבקר המדינה שמתייחס לשנים 2010-11 פורסם כי הוצאות האיפור והשיער של בנימין נתניהו היו גבוהות בהרבה מגובה דמי הייצוג שנקבעו על ידי ועדת הכספים ועמדו על כ-82 אלף ש"ח בממוצע לשנה.

בפסח האחרון יצא נתניהו ביחד עם רעייתו לביקור בגליל והתייחס לצבעי הטבע המרהיבים. בסרטון שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, החליט נתניהו לזרום עם השיח הענף סביב צבע שיערו ואמר: "הכול ירוק, קצת חום, ואני לא מדבר על צבע השיער שלי. אגב אומרים שחום זה האפור החדש. אני מבטיח לכם שבעוד כמה שבועות האפור הישן יצמח".

ויש את אלו שפחות התלהבו מהוצאותיו של ראש הממשלה על טיפוח שיערו. במסגרת חוק חופש המידע, שקובע את זכותו של כל אזרח לקבל מידע מרשות ציבורית, באופן שיאזן בין החופש למידע ובין שמירה על ביטחון המדינה, הפרטיות וכו', הוגשה פנייה לממונה על חופש המידע במשרד ראש הממשלה ובה בקשה לפרט את כל הוצאות המדינה סביב צבעי השיער של נתניהו. כך נודע למזבלה.

במסגרת הבקשה יאלצו במשרד ראש הממשלה לענות על מספר שאלות שקשורות לשיערו של ראש הממשלה, בהן – סך ההוצאות של המדינה על שערו של נתניהו, פירוט צבעי השיער שנרכשו עבורו, לרבות גוונים, מותגים, אחוז מי החמצן ותאריכי רכישה/צביעה מדוייקים. בנוסף הוגשו גם שאלות מטרילות למדי, בהן "האם נעשה שימוש באבקת הלבנה על מנת לשמור על הצבע בגוון טוב יותר" ו"כמה זמן השאירו את הצבע על ראשו של ראש הממשלה בכל אחת מהפעמים".

צבע השיער של ראש הממשלה
צבע השיער של ראש הממשלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אני מציעה שראש הממשלה יזמן את העיתונאים ובמיוחד השמאלנים בניהם בכל פעם שבא לו להפליץ . שייהנו ואולי יהיה להם משהו שמריח טוב לדווח

  2. עד לאיזה שפל ירדו.
    שיצבע את שיערו בנחושת וזהב.
    מגיע לו כל הפינוק האפשרי.
    וכל מי שחושב שמגיבים בתשלום
    מוזמן לבדוק .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים